Pom - Pom & Colors


Priznám sa, že veľký "miešač" farieb teda nie som, to ste si už iste všimli. No niekedy mám skutočne veľkú "chuť na farby", vtedy sa (zvyčajne) do farieb obliekam od hlavy až po päty.

Outfity, ktoré pripravujem na blog vymýšľam väčšinou už dopredu. Niekedy za deň vymyslím aj niekoľko outfitov, ale nie vždy sa to podarí. Stojím pred skriňou a hľadím na svoju kôpku oblečenia a premýšľam nad tým, čo by som vám ukázala, vymyslela, skombinovala. Vtom sa na mňa usmiala ružová plisovaná sukňa a žltá kabelka. Pri pohľade na tieto "farebnôstky" mi hneď na myseľ prišli sandále s pom-pom guličkami, ktoré som si upravila minulého roku v lete, len som sa nimi nepochválila. V ten deň som si povedala, že by to chcelo ešte niečo. To niečo boli náušnice s pom pom guličkami (ako inak). Presne takto vznikol tento farebný a uletený outfit. Aby bol outfit ešte  viac hravý, respektíve, aby bol dotiahnutý dokonca, chcela som si spraviť "afro" účes, ale nie v tom pravom slova zmysle. Skôr som mala na mysli nadýchané kučery. Bohužiaľ, ale v natáčkach som spala zbytočne, nehovoriac o tom, že som sa kvôli ním nevysapala. Niekde bola vlnka, niekde rovný prameň vlasov. No niečo strašné! Vlasy som dala ako-tak dokopy, lenže kým som prišla na fotenie, vlny boli preč a ako vidíte na fotkách, na hlave som mala takýto nepodarok. Neviem čo sa deje, ale v poslednom čase mi vlny nechcú držať. Vždy sa mi rozpadnú a vlasy pomotajú, aj keď používam masku na suché vlasy. Neviete v čom je problém? Je pravda, že mám dlhšie polohusté vlasy, tým pádom sú o niečo ťažšie, ale aj tak si myslím, že problém bude niekde inde. Pritom som kedysi nemala problém robiť pekné kučery a aj pekne držali. Preto budem rada, ak mi poradíte. Z tohto dôvodu si po sprche zapletiem copy, ktoré rozplietám až na ďalší deň. Je to super, pretože vlasy pôsobia hustejšie, sú upravené za pár minút a navyše ich nezaťažujem žehlením, kulmovaním, lakovaním, či inými prípravkami.



 #OOTD: Crop Top - Terranova / Skirt - Secondhand / Crossbody - Orsay / Sunglasses - Zephyr / Sandals & Earrings - Vladies (DIY) 




10 komentárov:

  1. Taky mi poslední dobou vlny nechtějí držet.. vždy jsem si libovala, jak mám super vlasy, že mi vydrží vlnité i několik dní a teď sotva půl dne :/ taky nevím, čím to je a tak si je raději už moc nevlním..
    Ale tady ty tvé "nepodarky messy vlny" se mi na tobě moc líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, tiež mi kedysi držali vlny až do nasledujúceho dňa, no teraz ani nie pár hodín. Aspoň si nepoškodzujeme vlasy a ďakujem ti veľmi pekne :).

      Odstrániť
  2. krásny outfit! :) veľmi ti to pristane a žiariš :) ja som s vlnami mala vždy problém a nedržia mi, takže ti bohužiaľ neporadím :( pre mňa by aj toto čo máš teraz ty bol problém :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, tak toto je krásny outfit. Také cukríkové farby a tie sandálky sú len čerešničkou na torte.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, ďakujem veľmi pekne :) ❤.

      Odstrániť
  4. Mne sa veľmi páči táto farebná kombinácia a veľmi ti pristanú také hravé farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása! Hoci veľmi na farby nie si, ale mala by si ich určite nosiť viac, najmä teraz v lete! Pristane ti to!! Sandále sú nápadito vyzdobené a som rada, že si ich nám tento rok ukázala. :-)
    A tie tvoje vlny! Nemám pocit, že by ti nechceli držať! :-) Také ako máš ty by som chcela mať, lenže ja nemám nikdy čas na to, aby som si ich urobila.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, v lete ich nosievam pomerne často :). Ďakujem ti veľmi pekne Katka, cením si to. Čo sa kučier týka, tak niekedy držali fakt pekne a dalo sa s vlasmi pracovať, teraz sa mi účes len rozpadne. Ty máš skvelé vlasy, čiže nemáš čo riešiť :) ❤.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.