DIY kabelka do ruky!


Milujem túto farbu a vždy som chcela kabelku práve v tejto farbe, ktorá jednoducho patrí k letu. Pri upratovaní v mojej skrini som predsa len našla túto krásnu látku.

Keďže táto látka bola celkom pevná, ale nedostatočne, tak ako som potrebovala, tak ako futro (vnútro kabelky) som použila látku z inej kabelky. Zvyšok postupu je zachytený na fotkách. Je to veľmi jednoduché a do šitia vlastnej kabelky podľa vlastných predstáv sa môže pustiť každá jedna z vás. Aj tak spravíte? :)




Photo by Vladies
Vladies

7 komentárov:

  1. vyzerá super! hlavne tá farba masakrálne žiari! :).
    tiež sa chystám pár si spraviť, babka mi dala kože a koženky, takže mám čo robiť :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee to je super nápad!:) a ta korálová barva je na léto perfektní!♥

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad :) krásna kabelka :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý nápad :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsi šikovná! :) Vypadá to skvěle! :) ♥
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekná si šikovná ;)
    mohol by ťa zaujímať môj blog, väčšinou o DIY www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.