DIY náhrdelník so strapcami!


Prajem Vám krásny nedeľný večer! Dnes na vás čaká diy článok s exotickým strapcovým náhrdelníkom.

Vyrobiť si ho je veľmi jednoduché, akurát to, že na jeho výrobu potrebujete viac času. Ale výsledok si myslím, stojí za to! Tento nápadný náhrdelník vie oživiť každý neutrálny outfit, ako napríklad tento môj na fotke.

Na jeho výrobu budete potrebovať  dlhú retiazku alebo stuhu, ozdobnú sponu, krúžky, kliešte a bavlnky. Moja spona bola príliš jednoduchá a nezaujímavá, preto som si ju ozdobila a prestriekala dekoračným sprejom. Z bavlniek som spravila strapce, ktoré som najprv nafarbila dekoračným čiernym sprejom a vytvorila som tzv. ombré efekt. Potom som ich ozdobila korálkami a nakoniec ich pripevnila na ozdobnú sponu. 








Photo by Vladies, Beáta
Vladies

4 Komentáre

  1. asi môžem povedať len - wow!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad, aj som rozmýšlala čo zo starými sponami...pár ichmám, takže môžem skúsiť :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, jsi sikovna, vypada to perfektne! :)

    OdpovedaťOdstrániť