Grécko - Rodos / 2015

Ubehlo už 11 dní odo dňa, kedy som sa vrátila domov z Grécka, konkrétne z ostrova Rodos. Aj po toľkých dňoch, moja túžba vrátiť sa späť pretrváva. Trvalo mi zopár dni, kým som sa opäť vrátila do reality a začala si plniť svoje povinnosti, pričom tam som nemusela robiť absolútne nič. Len každé ráno vstávať na raňajky, ísť k moru, tak na obed, opäť k moru, potom si dať sprchu, ísť na večeru  a celý deň zakončiť dobrým kokteilom. A popri týchto činnostiach si človek vychutnával more, slnečné lúče, spoznával okolitú prírodu, vychutnával si pokoj. Vzhľadom k tomu, že človek počas dovolenky je v režime off a po príchode domov musí nabehnúť na režim on, som sa rozhodla pre vás pripraviť článok, ako zvládnuť jednotlivé "prepnutie" z jedného režimu na druhý. 

V článku nižšie vám bližšie vyrozprávam svoje dojmy, postrehy, čo všetko som mala možnosť vidieť, ako som sa mala. K článku som pre vás vybrala čo najviac zaujímavých fotiek, ktoré sú fotené nielen fotoaparátom, ale aj mobilom . 


Vrátim sa späť ku dňu nášho odletu. Leteli sme vo štvrtok cca o pol siedmej večer z Košíc, čo nebolo veľmi príjemné, keďže človek je celý deň v napätí, teší sa a zároveň je nervózny, či ešte niečo nezabudol zbaliť a nehovoriac o tom, že nám vlastne prvý deň celý prepadol. Pretože do mesta Faliraki (2 km od centra letoviska Faliraki a 8,5 km od mesta Rodos) sme dorazili cca o 21 hod. slovenského času (22 hod. gréckeho času), ale predsa sme si to omrkli, čo nás na nasledujúci deň čaká. Pobyt našej dovolenky trval 8 dní a poviem vám, že to zbehlo pekelne rýchlo. Musím však povedať, že za tú dobu sme nemali s ničím ani ten najmenší problém.

Hotelový komplex, ktorý pozostával z hlavnej budovy a z dvojpodlažných pavilónov, v ktorom sme boli ubytovaný my, bol vkusne a minimalisticky zariadený, pričom na izbe sme mali všetko a hlavne vždy čisto. K piesočnatej pláži sme nemuseli putovať ďaleko. Cesta viedla cez hlavnú hotelovú budovu obklopenou krásnou prírodou s mnohými pestrofarebnými kvetmi (milujem ich ružové kvety, boli hádam všade) a palmami.  Je vidieť, že sa o to starajú, čo ma milo prekvapilo. Ale asi najviac ma prekvapil milý, pozorný a ochotný personál a celkovo ľudia naokolo. Neviem, či je to tým, že všetci sú dovolenkovo naladený a miestny sú milý kvôli tomu, aby si čo najviac zarobili, ale pôsobili na mňa vždy dobre naladené, vítali nás  s úsmevom na tvári. Ale vrátila by som sa ešte k moru, pretože bol by hriech nespomenúť tak krásne a priezračné more, ktoré malo príjemnú teplotu. Nielen pri brehu, ale aj v hĺbke cca 6 m bolo vždy vidieť na dno mora.

Počas celých 8 dní sme mali horúco, okolo 32°-35°C, preto sa najlepšie chladilo v mori, než by človek niekam išiel. Ale predsa sme navštívili hlavné mesto Rodos, ktoré sa člení na Nové a Staré Mesto. My sme navštívili Staré Mesto, v ktorom sa nachádza mnoho historických pamiatok, uličiek a hlavne veľa mačiek. Ďalšou, veľmi blízkou zastávkou bolo mesto Faliraki, ktoré sme mali možnosť vidieť aj z miestneho vláčika. Milovníci adrenalínových tobogánov by si prišli na svoje vo Water Parku, kde sa nachádzalo mnoho tobogánov, ako napr. kamikadze tobogán a mnohé ďalšie. 



Photo: Vladies

4 Komentáre

  1. wau :) krásny blog, krásne fotky :) jednoznačne dávam odber a teším sa na ďalšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Řecku jsem ještě nikdy nebyla, nikdy mě to tolik nelákalo, protože to nebylo tolik exotické, ale ty tvé fotky jsou tak krásné, že bych se tam i docela klidně vydala :)) Častokrát lítáme taky jen na 8 dní, ale pro mě je to málo, vždy bych potřebovala víc :)

    OdpovedaťOdstrániť