Black Fur Coat


V tieto sychravé dni, a nielen preto, ale celkovo mám akosi "chuť" na čiernu. Milujem farby, ale momentálne mi "nechutia". Možno je to tým upršaným počasím, nie veľmi pozitívnou náladou alebo rýchlo plynúcim časom... Netuším, čo je príčinou. Kedysi som čierne outfity neobľubovala. Prišli mi veľmi nudné, tmavé, nevýrazné, temné a neviem čo ešte, ale dnes som im akosi prišla na chuť. Čiernu farbu vnímam ako veľmi elegantnú farbu, ktorá dodáva oblečeniu iný rozmer. Navyše, ak ráno nestíham, viem, že ak siahnem po veciach v čiernej farbe, tak zaručene nimi nič nepokazím. Výhodou tejto farby je fakt, že opticky zúžuje, predĺžuje, pôsobíme štíhlejšie, a to chce byť každá z nás. Aby sme nepôsobili naozaj veľmi smutne a stroho, je dobré "čierne outfity" doplniť o inú farbu, ktorá celkovú vizáž osvieži. Čierne outfity môžu vyzerať zaujímavo aj vďaka jednotlivým strihom oblečenia alebo vďaka dobrej vizáži, napr. doladením farebným rúžom alebo zaujímavým účesom.

Ako som spomínala v predošlých článkoch /tu/, že nemôžem nájsť ten svoj kožúšok, tak konečne som ho našla. Je to on, môjho srdca šampión. Teším sa z neho a nosím ho ešte, kým môžem. Ale najradšej by som bola, keby k nám už dorazila teplá, pestrofarebná jar. A čo na čiernu farbu hovoríte vy? :)





OOTD: Kožuch: Terranova / Rolák: Camaieu / Nohavice, kabelka: F&F / Čižmy: Efekt Moda / Okuliare: letnyhit.sk



7 Komentáre