Motýľ



V poslednom období sa cítim ako taký malý motýlik. Motýlik, ktorý lieta nad zemou. Máva krídlami a užíva si každý svoj "let", prostredníctvom ktorého naberá na svojej sile. Len tak sa kochá prírodou, tou krásou, ktorú mu sama zem ponúka...


Trochu som sa nechala uniesť a snažila som sa o niečo, čomu sa hovorí "básnenie". To či sa mi to podarilo alebo nie, nechám na vašom zvážení. V podstate som vám týmito "básnickými" slovami chcela povedať len toľko, že odrážajú moje momentálne pocity. Cítim, ako som "nabitá" pozitívnou energiou, ako silniem, naberám na svojej intenzite.... Myslím si, že idem tým správnym smerom. Mali ste niekedy tento pocit? Povedali ste si už niekedy: áno, toto chcem, toto má zmysel, toto ma robí naozaj šťastnou? V mojom prípade je ťažké povedať, či sú tieto pocity aj správne, či to nie je akýsi klam. Možno si nahováram, možno hlúpo verím v niečo, čo nepríde. Čas ukáže... No aj tak sa cítim byť silná a nemienim si vziať úsmev "nakreslený" na mojej tvári. Nedajte si ani vy! Obklopte sa správnymi ľuďmi, ktorí z vás nebudú čerpať energiu, ale naopak, vrátia vám ju. Naplňte svoju myseľ pozitívnymi myšlienkami. Usmievajte sa bez príčiny a aj vaše dni budú krajšie. Váš život naberie nový rozmer, objavia sa vám nové príležitosti. Toto nie sú reči do vetra, ale je to fakt, ktorý nezmeníte. Skúste to a presvedčte sa sami!







#OOTD: sveter: Second-hand / košeľa: New Yorker / boyfriend džínsy: Terranova / bunda: New Yorker / mokasíny: Efekt Moda / kabelka: C&A / opasok: Orsay 





0 Komentáre