DIY: Tvarohové kolieska s ovocím



Pripravila som opäť niečo ovocné, čo chutilo výnimočné aj môjmu ocovi. Môjmu ocovi, ktorý konzumuje ovocie naozaj minimálne. Koláče stihli z chladničky zmiznúť ešte v ten deň, ako som ich upiekla a "vyšperkovala" ovocím. Vtedy viem, že sa mi recept určite podaril. Naozaj platí fakt, že aj oči jedia. Pri ocovi zo stola zmizli aj ovocné špízy, čo som vám spomínala kedysi.

Ide o jednoduchý recept, ktorý časovo nenáročný na prípravu. Veď ako inak. Už ma poznáte, že v kuchyni trávim najradšej minimum času. Ale čo mi nevadí a pri čom by som trávila aj hodiny? Jednoznačne pri zdobení! Milujem zdobiť koláče. Aj teraz som sa vyhrala, čo je vidieť... Mimochodom, tieto koláčiky by sa skvelo hodili na piknik, čo poviete?


*RECEPT (ingrediencie pre 21 porcií) 

Potrebujete:

  • 250 g maslo
  • 5 PL práškového cukru 
  • 6 PL polohrubej múky 
  • štipka prášku do pečiva 
  • 250 g tvarohu
  • 1 ČL stévie  
  • ovocie (čučoriedky, maliny, jahody, kivi, viničky, černice, marhule...) 
  • formičky 


POSTUP

CESTO:
Krok 1: Do hrnca alebo misky dajte maslo, práškový cukor, polohrubú múku a štipku práška do pečiva. Môžete pridať aj jedno vajíčko. 
Krok 2: Cesto vymiesite a valčekom cesto rozvaľkajte. Dajte pozor na to, aby cesto bolo vláčne, nie husté! 
Krok 3: Pomocou formičiek alebo iných pomôcok, vykrojte rôzne vzory (kolieska, hviezdičky, srdiečka, a pod.). 
Krok 4: Na maslom vymastený a múkou posýpaní plech poukladajte vzory z cesta. 
Krok 5: Vložte plech do prehriatej rúry a pečte asi 20 minút pri teplote 200°C. Pokiaľ nebude cesto zlatisté. 

PLNKA:
Krok 1: Do misky vložte tvaroh a stéviu (slaďte podľa vlastnej chuti) a zmiešajte. 
Krok 2: Pomocou lyžice naneste tvaroh na upečené cesto. 
Krok 3: Hotové koláčiky ozdobte ovocím. 
Krok 4: Môžete podávať, dobrú chuť! 









Foto: Vladies 






0 Komentáre