DIY: Papierové kvetináče


Mám už dosť sedenia za počítačom, neustáleho ťukania do klávesnice a transformovania viet. Potrebovala som aspoň na jeden deň vypnúť, odreagovať sa a spraviť niečo, čo ma baví a duševne napĺňa. Vyrábať #handmade veci ma nesmierne baví, takže som vzala papier, nožnice, pečiatky, fixky a toto je výsledok. Mám v pláne vám ukázať niekoľko #diy projektov, ale musím mať na to trochu viac času. Ten, pevne verím príde neskôr. Dnes som si pre vás pripravila jednoduché, no zároveň hravé #diy, ktoré oživí nejeden starý kvetináč, či miesto na vašej poličke, parapete alebo vašom stole. Bude to taká jednoduchá "skladačka". Vystrihnúť, prehnúť na polovicu, zlepiť, ozdobiť a je to! Mám rada drobnosti, ktoré oživia interiér alebo ho nebodaj zmenia, a čo je pre mňa to vzácne, že je to handmade. Prešlo to mojimi rukami, mojou fantáziou, je to môj výsledok, z ktorého mám nesmiernu radosť. Veď viete aký to je pocit, keďže tiež tvoríte. Ja osobne si stále niečo vo svojej izbe prerobím alebo dokúpim, aby som mala malú zmenu, ktorú po určitom čase potrebujem. Mnoho vecí, ktoré sú skutočne pekné v obchodoch stoja nemalé peniaze. Niekedy si idem oči "vygúľať" alebo "vyočiť" koľko také "nič" stojí. Ešte pred tým, než si niečo kúpite, je dobré sa zamyslieť nad tým, či by ste si danú vec nevedeli vyrobiť samé. Tiež je dobré si produkt porovnať s cenou potrebného materiálu na handmade výrobok, pretože niekedy sa oplatí kúpiť produkt v obchode. Za kúpu potrebného materiálu dáte niekedy viac, než za hotovú vec. Ale dnes to nebude o peniazoch možno len o pár "drobných". Pomôcky, ako napríklad nožnice, lepiacu pásku a fixky máte určite doma. Jediné, čo vám bude treba (možno) dokúpiť je baliaci papier a pečiatky s atramentovou poduškou. Pekné pečiatky kúpite v kreatívnych potrebách, papiernictve alebo v iných obchodoch s kreatívnymi vecami. Výhodou týchto papierových kvetináčov je, že ich môžete kedykoľvek vyhodiť a spraviť si nové. Namiesto bieleho alebo prírodného baliaceho papiera môžete použiť vzorovaný alebo farebný. Takto môžete mať zmenu pomerne často. Podľa mňa hotový skvost za malo peňazí! Čo poviete?



Potrebujete: 


  • biely alebo prírodný hnedý baliaci papier 
  • nožnice
  • lepiacu pásku
  • čiernu fixku 
  • pečiatky 
  • atramentovú podušku




Postup: 



Krok 1: Odstrihnite si potrebné množstvo baliaceho papiera, tak, aby vám potom vošiel kvetináč dovnútra. Potom, preložte papier napoly a konce prelepte lepiacou páskou.
Krok 2: Najprv spojte pravý roh s ľavým, čím si spravíte predlohu a zároveň vám vznikne tzv. "strieška", potom rohy z jednej aj druhej strany prehnite dovnútra. Vznikne vám špic.
Krok 3:  Konce špicu prelomte smerom dovnútra a prelepte lepiacou páskou.
Krok 4: Vyrobené vrecúško ozdobte pečiatkami, nápismi alebo prírodným špagátom. 







Foto: Vladies








9 Komentáre

  1. Papier sacs jsou proste bozi, nekdy zkusim vyrobit :) I kdyz vzdymi prijde, ze me DIY je spis jako "nailed it" na pinterestu :) Ale nadherne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je teda perfektní nápad, super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad Vladies. Hlavne ten biely ma úplne nadchol. Škoda len, že jeho životnosť je omedzená.

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ❤. Nevadí, zničí sa a spravíš si nový :).

      Odstrániť