18/9/2018


Keď sa spätne pozriem do minulosti a zamyslím sa, prichádzam na to, že som vlastne nikdy nemala okolo seba veľa ľudí, za čo si môžem aj sama, a to aj napriek tomu, že som rada stredobodom pozornosti, no nie za každú cenu. Viete, vždy som bola a aj som osoba, ktorá si ľudí k sebe vyberá. Mám rada, ak je človek na rovnakej vlne so mnou - je úprimný, zhovorčivý, pokorný, chápavý, tolerantný, rád vyrieši veci hneď a neodkladá ich, má na veci určitý nadhľad a neodsudzuje hneď. Povedzme si rovno, takých ľudí je málo, veľmi málo. 






Tá druhá možnosť...
Ľudia ma vždy odsúdili skôr, či už z počutia iných alebo podľa vlastného úsudku, než by ma skúsili spoznať. Z duše neznášam, ak toto niekto robí a nedá niekomu možnosť a príležitosť sa prejaviť, porozprávať sa s ním, pýtať sa ho, riešiť problém a skúsiť pochopiť jeho svet... Napr. spolužiačka po skončení strednej školy mi napísala: "škoda, že sme sa spolu nekamarátili, vyzeráš ako super baba". No hlavne, že ma ohovárala po celej triede za to, že som sa kamarátila s jednou babou, ktorú v triede nemali radi, a tým, že som bola jej kamoška, som si to musela zliznúť aj ja... Nerobím zo seba trpiteľku len chcem k niečomu dôjsť, tak čítajte ďalej. 

Ďalšou vecou podľa niektorých, o ktorej viem je, že pôsobím tajomne. Nevravím, že to ľudia myslia zle. Neviem aká je presná príčina, ale myslím si, že dôvodom je moja drobná mlčanlivosť. Som tak trochu skrytá, no nie prefíkaná alebo falošná. Práve naopak, som dosť priamy a úprimný človek, čo ľudia tiež nemajú radi. Mám svoje hranice, za ktoré nechcem ísť, tak ako aj pri blogovaní. Nehnevajte sa, ale sú isté veci, ktoré s vami nechcem rozoberať a chcem si ich nechať pre seba. Ďalšie dôvody, prečo tak na vás pôsobím alebo či existujú iné príčiny, pre ktoré vás moja tvorba nebaví, tak to mi už však musíte povedať vy. 






Prečo vlastne toto všetko píšem? 
Pretože toto všetko súvisí aj s blogovaním. Nepatrím medzi tie obľúbenkyne. Ľudia si myslia, ale nevedia, nesnažia sa zistiť a hneď vás odsúdia. Presne takýto mám pocit. Nevravím o každom, tak to prosím neberte osobne. Odsúdia vás, aká ste blogerka (je jedno či ide o čitateľa alebo inú blogerku), no ani poriadne nevedia, čo tvoríte a o čom píšete... Ja nie som ten typ človeka, ktorý sa bude pchať do zadku niekomu len preto, aby som sa stala obľúbenou a mali ma radi ostatní. Komentujem a lajkujem len to, čo sa mi páči a čo ma vie inšpirovať alebo potešiť, nie preto, aby si ma niekto na základe toho obľúbil a aby som patrila k tej skupinke "obľúbených".  

Vždy som bola zaskočená, keď som sa pri rozhovore s niekym náhodne dozvedela, že ma tá či iná spolužiačka alebo dievča z inej skupiny sleduje a číta moje články. Wow, prečo mi nedá najavo svoju radosť alebo nesúhlas alebo čokoľvek??? Vždy som sa to samej seba pýtala... Ja neviem, ale veď INTERAKCIA je pre mňa hnací motor. Dávate mi ňou najavo, že vás baví to, čo tvorím a že mám na sebe naďalej pracovať. Je to niečo čo MI OD VÁS CHÝBA... Chýba mi od vás odozva a rada by som vedela, čo je dôvodom vašej mlčanlivosti. Nechcem tu plakať alebo sa ľutovať, chcem len vedieť, či vás to celé baví...






Ešte stále, prečo tieto riadky? 
Presne pred piatimi rokmi som sa pustila do blogovania, kedy som nevedela o čom vlastne je (dnes už viem trochu viac, no stále nie dosť). Áno, Vladies blog dnes oslavuje 5. NARODENINY. Huuurrráááá! Som vďačná! Ani sa mi nesnívalo, že pri niečom zotrvám tak dlho a budem to usilovne budovať... Som vďačná (aj napriek tomu čo spomínam vyššie) za každého jedného sledovateľa a čitateľa, naozaj ďakujem (a keď ste tu so mnou od začiatku...posielam pusu <3), za Kriss, ktorú to so mnou ešte stále baví a vďaka nej baví aj mňa, za Kejmy, ktorá ma v blogovaní vždy podporí, pochváli a usmerní ak treba, ďalej za moju mamu, ktorá ako jediná z rodiny číta moje články, zaujíma sa a snaží sa ma pochopiť, prečo a načo toto všetko robím, aj keď jej to teraz možno nedáva zmysel. ĎAKUJEM vám všetkým, ďakujem mami, ďakujem Kriss, ďakujem Kejmy ešte raz :).

Možno vám príde tento článok pesimistický, ale je úprimný a delím sa s vami o to, čo ma trápi a zároveň teší. O tom by mal byť tento článok nie? Zhodnotenie celého obdobia a ja hodnotím týchto päť rokov takto... Nebudem písať tie omáčky čo mi blog priniesol alebo vzal. Vy viete, že môj úspech závisí z veľkej časti aj od vás, preto SKUTOČNE ĎAKUJEM za každého jedného sledovateľa, ktorého to úprimne baví, za každý komentár, páči sa mi to na facebook-u, či za srdiečko na instagrame!







V skratke musím povedať, že tento rok je prelomový, najmä v mojej tvorbe. Konečne som sa našla a som sama sebou, čo ste si už možno všimli alebo to zbadáte v nasledujúcich postoch. Vždy som sa snažila niekde patriť, hľadala som sa a snažila sa na niekoho podobať. Teraz už nie. Možno aj to je dôvod, ktorí ste zo mňa cítili a preto výsledkom bola tá slabá "akcia". Uvidíme čo bude ďalej. Neviem to ani ja a ani vy, a to je na blogovaní najlepšie, že nevieme dopredu určiť jeho koniec...

Snáď sa tu stretneme aj o rok a vo väčšom počte a s lepšou "akciou". Ja sa budem snažiť vytvárať pre vás čo najkvalitnejší obsah, ktorý bude baviť mňa a aj vás. Stále tu je veľa vecí, ktoré s vami chcem prebrať a počuť vidieť váš názor na danú problematiku. Kľudne sa vyjadríte k tomuto článku, ako to celé vnímate, čo vám chýba alebo vás naopak teší a prečo vyhľadávate Vladies blog. 

Majte pekný deň <3.






Photos by Kriss Torjai Photography
@torjaikriss


#OUTFIT: Košeľa Kriss (požičané)Nohavice SecondhandOkuliare Kriss (požičané)Tenisky H&MNáušnica theworldbyKejmy (DIY)










6 Komentáre

  1. jéjky, máš tu náušničku odo mňa, ktorú som ti vyrobila! ja som vedela, že ju využiješ a strašne sa ti hodí, celý outfit si krásne zladila! ^^.

    a oh-oh, ďakujem! za krásne slová, nesmierne si ich vážim!

    inak, vôbec neznie pesimisticky! no, možno začiatok trošičku, každopádne je to realita, nie pesimizmus, to by si musela nevidieť krajšiu budúcnosť a tá určite príde! :). každopádne, ak mám byť úprimná, interakcia poklesla na blogoch všeobecne, na každom jednom, takže to netreba brať osobne, ale úplne chápem, ako to myslíš, je to jednoducho momentálne tak, však (ja osobne určite) myslím, že ono sa to vráti späť do tých správnych koľají ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaa vedela som, že som na niečo zabudla, označiť náušnicu :D. Už som to opravila a áno, dokonca som ju využila už 2-krát pri fotení. Mám rada takéto šperky, takže ďakujem ♥ :).
      .
      Nie je za čo, rada ♥ ♥ ♥.
      .
      Veď to, tak trochu strácam energiu, chuť tvoriť tam je a aj nápady, ale potrebujem cítiť odozvu, akúsi odmenu... Dúfajme, že sa to vráti do pôvodných koľají alebo do ešte lepších než pôvodne:) ♥.

      Odstrániť
  2. Skvelé fotky. Gratulujem k 5 rokom blogovania 😊 Ja blogujem hlavne pre radosť. Nemám tam síce nejaké veľké množstvo komentárov a neodoberá ma veľa ľudí ale aj tak to robím s radosťou a s láskou. Blog ma baví a som rada za každého komu sa páči.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme krásne za pochvalu fotiek a ja ešte za blahoželanie milá Zuzka ❤.
      .
      Samozrejme, tiež ma to veľmi baví, robí mi to radosť, pristupujem k tomu s láskou a som vďačná za každého sledovateľa. Naozaj! :) Avšak, záleží na tom, čo chce dotyčný s blogom dosiahnúť. Ja to napríklad nechcem stále robiť len ako hobby. Ja sa chcem posunúť dopredu. Chcem získať nové skúsenosti, poznatky a zážitky prostredníctvom blogu, robiť to ďalej s láskou, a tiež si niečo za obetovaný čas blogu a minuté financie aj privyrobiť. A to všetko sa dá len blog musí mať sledovanosť a istý počet followerov. Preto ma to trápi a riešim to :).

      Odstrániť
  3. Co musím rozhodně vypíchnout, jako hlavní věc, která se na blogu posunula, tak to jsou fotky. Úžasné fotky, úžasné outfity, na které se vždy přijdu ráda podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem/e veľmi pekne, s Kriss sa stále snažíme posúvať a myslím, že sa aj zlepšujeme. Snáď sa tu budeš vracať rada a často ❤.

      Odstrániť