Koniec zime


Konečne je zima za nami (vyzerá to tak) a čoraz teplejšie dni zaliate slnkom pred nami. Musím povedať, že čo sa outfitov týka, túto zimu som teda inšpiratívna nebola. Netvorila som a ani nefotila, keďže zimu veľmi nemusím a babušenie tiež nie, tak ako ani mrznutie počas fotenia. Je síce pravda, že aj napriek tomu som sa chcela prekonať a pridať na blog zopár outfitov alebo nejaké pekné umelecké fotky so snehom, ale pohodlnosť a teplo domova boli silnejšie. Na druhej strane som nemala náladu a ani chuť. Pochmúrna nálada ma pohltila natoľko, že som nedokázala tvoriť. Potrebovala som si na chvíľu oddýchnuť, vypnúť od tohto imaginárneho sveta, utriediť si myšlienky a porozmýšľať nad tým, čo vlastne chcem. Neviem, či sa mi to celkom podarilo, ale na niečo to určite dobré bolo. Totižto, naučila som sa, že ak to nejde, netreba tlačiť na pílu a zbytočne to hrotiť.







V hlave mám už zopár jarných outfitov, takže idem jednotlivé kúsky na sebe pekne vyskúšať, navzájom pokombinovať, aby som videla, ako to bude približne vyzerať reálne a mohla vám ukázať niečo inšpiratívne. Neraz sa mi stalo, že myšlienka v mojej hlave bola super, ale realita až taká super nebola, haha. 

Aké inšpirácie pre vás chystám? 
Chcela by som sa začať viac hrať s farbami, materiálmi, vzormi a strihmi. Avšak, nič vám nesľubujem, pretože sama neviem ako to dopadne a sľubovala som vám už veľa, mala som veľa predstáv a nakoniec mi to nevyšlo, takže pssst. Tiež nechcem utrácať svoje peniaze zbytočne. Sú isté veci, ktoré chcem zmeniť, ale nejde to hneď, vyžaduje si to trochu času, rozumu a trpezlivosti. Nechajte sa prekvapiť a nezabúdajte ma sledovať (:. 





Kto ma sleduje pravidelne alebo častejšie, tak si iste všimol, že sa mi to tu trochu zmenilo. Áno, dala som nový šat Vladies blogu. Ja (večne nespokojná duša) som momentálne celkom spokojná, aj keď neviem na ako dlho. Samozrejme, chýba mi tu menší súlad, chcem, aby to pôsobilo ucelene, ale to nastane vtedy, keď začnem tvoriť, takže už len sa pustiť do práce. 

Iste ste si všimli, že som musela zmeniť logo, ktoré sa nachádza úplne hore vedľa menu, ale to pôvodné je tiež na blogu (na konci), keďže som s nim spokojná a nechcela som ho meniť. Avšak, to horné som musela, pretože s rozmermi, ktoré by tam mali byť, nevyzerá až tak dobre (je príliš maličké a úzke). Typ písma je však u jedného aj u druhého rovnaký, aby to nevyzeralo od veci. Budem rada, ak mi napíšete váš názor na nový dizajn, či vám všetko vyhovuje, viete nájsť, čo potrebujete, prípadne by ste niečo zlepšili a pod.. 



Tiež by som bola rada, ak by ste mi napísali, čo hovoríte na články bez textu, len s fotkami?  Nemám na mysli každý jeden článok, ale len niektoré, napríklad, ak vám chcem ukázať viac outfitov naraz (lookbook). Pýtam sa vás to preto, lebo niekedy mám pocit, že sa človek nad článkami trápi zbytočne a vy aj tak len prebehnete fotky. Chápem, že nás blogerov je veľa a keby ste mali čítať každého jedného, tak vám to zaberie celý deň... Alebo chcete články kratšie, či také ako doteraz, keďže k daným problematikám, ku ktorým sa vyjadrujem sa nedá napísať málo? No, zaujíma ma váš názor a pohľad na vec, tak mi dajte vedieť (:. 

Ďakujem a prajem pekný deň <3.




#Outfit: rolák SECONDHAND  /  nohavice, ľadvinka ROMWE  /  kabát ESMARA  / topánky TOPANKOVO  /  čiapka VLADIES (DIY)






8 Komentáre

  1. Ani ja nie som žiaden milovník zimy, ale fotenia som si akosi vytrpela :D Fotky aj outfit sú parádne a čo sa dizajnu týka, je naprosto perfektný a k Tebe sa neuveriteľne hodí <3
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne, som rada že sa páči :) <3.

      Odstrániť
  2. tiež často uvažujem, či má vvôbec ýznam sa trápiť nad článkami, či to vôbec niekto ešte číta...ale ja verím, že tí čo na blogy chodia, tak ich vyhľadávajú práve kvôli textu, ktorý n(a rozdiel od fotiek na instagrame) občas chýba

    when pigs fly

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já nemám ráda články, kde jsou jen fotky bez textu. Raději přečtu méně blogů, ale s kvalitním článkem, než abych honem rychle proběhla jen fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si super, takto by mal vyzerať čitateľ ;) <3.

      Odstrániť