Prírodná kozmetika (skúsenosti a odporúčania)


Malá špecialita v podobe #beauty článku je tu! V minulosti som síce napísala dva články o kozmetike. Jeden sa týkal starostlivosti o moju pleť a druhý o vlasy, ale ako ste si iste všimli, tejto problematike sa extra nevenujem. Prečo? Pretože ešte stále skúšam, respektíve som skúšala a nechcela som vám odporúčať produkty, ktoré mne samej nevyhovujú. Sem-tam vám niečo pridám na môj instagram - @vladiesblog, kde môžete vidieť, čo momentálne používam, skúšam, čo mi vyhovuje. Väčšinou tieto príspevky označujem hashtagom #essentials.

A prečo som sa vlastne rozhodla pre vás pripraviť tento #beauty článok, keďže som to doteraz nerobila? Pretože dnes vám mám čo odporučiť. Konečne vidím po používaní tejto kozmetiky aj výsledky. Skúšala som veľa, od bežnej kozmetiky v drogériách až po produkty z lekárne. Žiaľ, ani jeden produkt nespĺňal to, čo som od neho očakávala. Sľubovali mi, že moja pleť bude hydratovaná, ale nebola, pleť bola stále smädná a suchá. Že sa pleť nebude lesknúť, no aj tak sa leskla a používaním daných výrobkov príliš presušovala a mohla by som pokračovať. Bola som veľmi sklamaná a myslela som si, že vhodnú kozmetiku pre seba už nenájdem, až kým som nezbadala pekné fľaštičky na poličke u sestry v kúpeľni. Hneď som vyzvedala a ona mi pekne vysvetlila, čo za poklady vlastní. Hneď som bola rozhodnutá vyskúšať nové produkty. Presvedčila ma a ja som nemala čo stratiť. Samozrejme, kúpila som si iné produkty, než tie, ktoré používa moja sestra, keďže mám aj iný typ pleti. Tá moja je zmiešaná, so sklonom k vyrážkam.


Manna je osvedčená prírodná kozmetika bez chemikálií, ktorá nie je testovaná na zvieratách. A jej účinky? Sú bombové! Nie, to nie je recenzia, ale moja úžasná skúsenosť s touto značkou, o ktorej som sa vám rozhodla napísať. Navyše musím oceniť prístup majiteľky, ktorá sa svojim zákazníkom skutočne venuje a na ich požiadavky aj reaguje. Ku každému produktu nájdete informácie o tom, čo je to za produkt, z čoho je zložený, pre koho je vhodný a na aké účely ho je možné využiť. Okrem prírodných mydiel, tzv. Manny, natrafíte aj na exotické maslá, masky na tvár, penové krémy, 100% čisté éterické oleje, kvetinové vody, tekuté mydlá, zubné pasty a mnoho iných úžasných produktov. Zatiaľ som vyskúšala tieto 3 produkty, ale už pokukujem aj po iných. Skúsenosti s novými produktami vám bližšie opíšem na svojom instagrame, buď v instastories alebo pod fotkou v profile. 




Moje Manny 

Organické ghanské bambucké maslo - ktoré je bohaté na vitamíny A, E, D je jednoducho perfektné! Som z neho nadšená! Neskutočne mi pomáha pri suchých popraskaných perách, v boji s vyrážkami, urýchľuje hojenie rán a celkovo je výborným pomocníkom v starostlivosti o pokožku. Rýchlo sa vstrebáva a výborne regeneruje. Má samozrejme ešte milión iných účinkov. Ja ho používam asi na všetko. Za mňa jednoznačne TOP produkt!

Lufový telový peeling Manna - vždy som si robila domáce peelingy, nakoľko mi tie z obchodov nevyhovovali. Niekedy som skutočne lenivá vstať a ísť si namiešať vlastný peeling, preto som sa rozhodla vyskúšať tento lufový peeling s nádhernou vôňou, ktorý mám po otvorení chuť zjesť! Obsahuje morskú soľ, zmes olejov - panenský kokosový, mandľový, citrónový a škoricový olej, tekvicový prášok a prášok z lufy. Ja ho používam nielen na telo, ale aj na pleť, keďže mi nepríde príliš drsný, aj keď sa na pleť neodporúča používať. Moja pokožka je skutočne zbavená odumretých buniek a nečistôt. 

Manna arganový skrášľujúci olej - moje vlasy sú suché a bez používania masiek, či olejov to jednoducho neide. Kaderník mi odporučil používať čisto prírodný arganový olej. Hneď som si aj objednala. Keď som zbadala tú malú fľaštičku, povedala som si "toto mi má dlho vydržať?". Veru, vydrží! Väčšina bio produktov je v menšom balení, nakoľko vám stačí naozaj málo a vy sa tak naučíte zbytočne neplytvať produktami. Tento olej si vždy po sprche nanesiem na končeky prstov a následne ho rozotriem do mokrých vlasov. Nikdy ho však nenanášam až ku korienkom vlasov, pretože na druhý deň by som ich mala mastné a bez objemu.

* Manna mydlo Daisy Dream - nám prišlo, ako darček k objednávke. Sestra mi povedala, že vždy posielajú nejaké iné mydielko na vyskúšanie. To moje obsahuje aj peelingové zrniečka. 


Keďže som sa rozhodla používať prírodnú kozmetiku, vyskúšala som ešte jednú kozmetiku. Veľmi dobrú skúsenosť mám tiež aj s prírodnou a organickou kozmetikou - Soaphoria, odkiaľ som vyskúšala voňavý organický kokosový olej, masku na vlasy a kompaktnú penu na holenie. Nemôžem povedať, že moja pokožka je po holení dokonalá, no po používaní týchto produktov je konečne o čosi menej podráždená a je aj vidieť zmeny a "spokojnosť" pokožky. Taký malý zázrak pre moju citlivú pokožku. 

Ja už rozhodne ostávam len pri prírodnej kozmetike, pretože po nej vidím krásne výsledky, či už v starostlivosti o pleť, telo alebo vlasy. Už len si upraviť stravu a pohyb, a verím, že potom bude v zdravom tele aj zdravý duch! Pretože dobrá kozmetika nestačí! Mimochodom, všetky tieto produkty som si nafotila hneď ako mi prišli, aby v prípade článku boli na fotkách pekné. A aj sa tak stalo. Dúfam, že sa vám článok páčil a budem rada, ak mi prezradíte, či aj vy používate prírodnú kozmetiku, prípadne, aké značky máte najradšej. 



Photo by Vladies

5 Komentáre

  1. Značku Manna vůbec neznám :) mrknu na ní!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a odkial si túto kometiku objednávala? vyzerá to naozaj zaujimavo a chcela by som to oskúšať :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takmer všetky hrubo zvýraznené slová sú "zodkazované", čiže sa vieš dostať rovno ku konkrétnemu výrobku na ich stránku. Ale prikladám ti LINK aj tu: https://mannamydla.sk/ ❤.

      Odstrániť
  3. prirodna kozmetika s damasskej ruze,vsetko bez konservanti
    https://www.bulgarianrose.sk/sk/stranka/vitajte

    OdpovedaťOdstrániť