Pinstriped Top & Yoins


Sychravé a krátke dni, dážď, hmly, minimum slnka, vietor, čoskoro poletujúce lístie, dlhé a chladné noci... Akoby nestačil pohľad von oknom, tak aj na instagrame nájdete záplavu komentárov o tom, že je už leto preč. Ach jaj, rovno na "depresiu"... Aj keď mám pravdu povedať, mne sa tomu tiež nechce veriť, ale na druhej strane ma nebaví čítať u každého, že je leto fuč. Človeku je potom ešte horšie. Treba to brať z inej stránky, samozrejme z tej lepšej. Napríklad, prichádza čas na vrstvenie jednotlivých kúskov, čím môžeme vytvoriť zaujímavé outfity, opäť začne obdobie večerov trávených pri sviečkach s dobrou knihou v ruke, konečne bude čerstvý vzduch, ďalej, môžeme začať "makať" na svojom tele, aby sme do budúceho leta mali tip-top postavičky. Leto jednoducho milujem, ale aj jeseň, či zima majú svoje čaro. Ich jedinou nevýhodou je podľa mňa to, že trvajú príliš dlho. 

Ja si leto pripomínam aj týmto outfitom a v zásobe mám pre vás ešte jeden letný outfit, ktorý sme nafotili už skôr. Tento typ topu, ktorý je zaujímavý svojim strihom, je možné ešte využiť, keď k nám dorazí Babie leto. Skvele sa hodí k sukniam alebo k džínsom. Ja som zvolila prvú alternatívu, pretože deň pred fotením som túto bielu sukňu našla v sekáči, tým pádom som mala outfit hneď vymyslený. Ak vás tento top zaujal, máte možnosť si ho teraz kúpiť na Yoins.com a navyše aj v zľave! Skvelé však? V spolupráci s YOINS sme pre vás pripravili menšie prekvapenie, a to 25$ kupón, ktorý môžete uplatniť pri nákupe na ich stránke. Pri objednávke nezabudnite zadať kód "blog 15" (bez úvodzoviek) a zároveň si užiť internetové nakupovanie. Ponúkajú skutočne skvelé kúsky, tak šup šup, poďte si vybrať tie svoje! Pevne verím, že som vás aspoň trochu potešila a zahnala žiaľ za letom do kúta. 







#OOTD: Skirt - Secondhand / Top - YOINS / Sandals - Topankovo.sk / Earrings - H&M / Bag - F&F 





8 Komentáre

  1. O bože, ten top je dokonalý <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty tip top postavičku máš a ešte k tomu vyzeráš prekrásne♥ Plus tá blúzka je skvelá, tieto asymetrické mám najradšej.♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj, ďakujem ti krásne za takýto kompliment ❤. Ďakujem veľmi pekne ešte raz, som rada, že sa ti outfit páči :) ❤.

      Odstrániť