Na aké kúsky sa zameriavam pri nakupovaní v sekáčoch?


Keď som mala asi 15 rokov vždy som sa samej seba pýtala, čo na tých secondhandoch ľudia vidia. Nepáčilo sa mi to prostredie, ktoré na mňa pôsobilo ako na trhovisku a pri pohľade na ľudí, ktorí sa "brodia" oblečením som len krútila hlavou. Taktiež sa mi nepáčilo to, že daný kúsok už niekto vlastnil a nosil.

Späť k secondhandom som sa vrátila až v čase, keď som začala blogovať. Dlhšiu dobu mi trvalo, kým som si zvykla na spôsob ľudí, ako sa jeden pred druhým predbehujú a "kradnú" si navzájom kúsky. Ak príde do secondhandoch nový tovar, vtedy sa im popravde vyhýbam, a to presne kvôli tomu "boju", ktorý nastáva takmer už pred otvorením. Možno prichádzam o skutočné skvosty, ale nemám povahu a trpezlivosť znášať takéto správanie ľudí. Zbytočne by som sa len rozčúlila a ja chcem nakupovať v pokoji. Možno by som sa v živote k nakupovaniu v sekáčoch nevrátila, ak by som v jednom z nich nenatrafila na super šaty a pánske košele, ktoré som vtedy potrebovala. Taktiež som natrafila na mnoho vecí ešte s pôvodnými cenovkami! Prišla som na to, že mnohé veci, ktoré sú v nákupných centrách predražené a nie vždy v najlepšej kvalite, môžem mať za lacnejšie peniaze a niekedy aj skutočne v lepšej kvalite. Veľkú výhodu som videla aj v tom, že si môžem nájsť originálny kúsok, ktorý už nebude mať nikto. Tiež si mnoho veci prerábam dodnes a to bolo ďalším plusom. Presne pre tieto dôvody nakupujem v sekáčoch a popravde sa do nich vraciam čoraz častejšie.  


Najčastejšie nakupujem topy, roláky, bundy, pánske košele alebo dámske košele o 2-3 čísla väčšie, ktoré si neskôr prerobím. Menšiu prerábku pánskych košieľ ste mohli vidieť aj TU. Mala som tiež šťastie kúpiť si fakt kvalitnú denim bundu značky Diesel a dokonca minule som natrafila na dve nové denim oversize bundy. Jednu z nich si chcem trochu prerobiť, takže je dosť možné, že na blog pribudne nový #DIY projekt. Je pravda, že väčšinou nakupujem vrchné diely, ale natrafila som aj na zopár skvelých sukní, napríklad jednu ste mohli vidieť v  #outfit poste TU. Rada nakupujem veci, ktoré nie sú "hotové", respektíve, ktoré treba prerábať, pretože milujem, ak môžem daný kúsok dotvoriť podľa svojich predstáv. Ale samozrejme kúpim si aj tie "hotové" kúsky. Vždy do sekáčov vchádzam s nadšením, že čo mi dnes asi tak ponúkne, na čo budem mať šťastie. Nikdy by som si však zo sekáča nekúpila topánky, pyžamá a plavky! Vždy si dôkladne daný kúsok prezriem, či nie je poškodený, z akého materiálu je a tiež si spravím približný odhad, ako dlho mi asi kúsok vydrží. Po kúpe si niečo prerobím a vždy dávam všetko najprv prať a až potom si to na seba oblečiem (mám lepší pocit). A nerada skúšam oblečenie, nielen v sekáčoch, ale celkovo v obchodoch, preto mám už ako-taký odhad a viem, čo mi sadne a čo nie. 

Nakupujete aj vy v sekáčoch? Ak áno, tak čo najradšej a čo by ste si určite nekúpili? A ak nenakupujete, tak prečo? Čo je dôvodom? 

Koláž: Vladies
Fotky: Pinterest 








7 Komentáre

  1. Ja to mám so sekáčmi podobne, ako malá som ich neznášala, potom som v nich brigádovala a teraz tam chodím po poklady.. zvyčajne denim, kožené sukne, šatky či svetre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do sekáčů zavítám pouze občas, ale vždy když tam jsem, tak narazím na opravdu krásné a značkové kousky, které mě dělají radost ještě několik týdnů po nákupu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš šťastie, mne sa tiež len zopár krát stalo, že som "netrafila deň", ale poväčšine si so sebou odnášam pekné kúsky :).

      Odstrániť
  3. Přesně tak to mám i já. Do sekáčů chodím teď velmi ráda. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja v sekáčoch absolútne neviem nakupovať :D a stále obdivujem ľudí, ktorí si tam dokážu nájsť fakt pekné kúsky. Moja spolužiačka je taký sekáčový expert, má neskutočne pekné veci, ale býva v inom meste a sama mi povedala, že má pocit, že v ich meste sú oveľa lepšie sekáče ako u nás. Sľúbila mi, že ma vezme na nákupy, lebo by som chcela nejaké denimku, na ktorú si dám nažehľovačky <3
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak jasné, u nás sú tiež niektoré "lepšie" sekáče, respektíve také, do ktorých chodím veľmi rada, a potom sú také, v ktorých som si doteraz nekúpila nič :). Držím prsty, nech nájdeš svoju "denimku", pretože v sekáči ich nájdeš hneď niekoľko a len za pár "drobných" :).

      Odstrániť