Cukrová vata


To je ale prešľap! Módna blogerka si obliekla tie isté nohavice dvakrát po sebe. Strašné... 

Možno si to z vás niekto povie a možno práve naopak, ocení to. A ja vravím no a čo? Mne to nevadí! Práve týmto spôsobom vám chcem ukázať, že nepotrebujete mať v šatníku milión veci, ale stačí vám zopár takýchto "iných" (výrazných) kúskov, ktoré ľahko skombinujete a doladíte s basic kúskami. Navyše takéto nohavice môžete nosiť počas celého roka. Na jar napríklad s mikonou, koženou bundou a lodičkami, v lete (ak je chladnejšie) zase s tričkom, ktorý má nejaký zaujímavý nadpis, či motív a počas jesene môžete zopakovať podobný postup, ako na jar a pridať k tomu ďalšiu vrstvu, napr. denim bundu alebo sa môžete inšpirovať predchádzajúcim outfitom. No a ako to vyriešiť v zime? To vidíte na týchto skvelých trochu "cukríkových" fotkách od Kriss. Keďže som malá rebelka, ale zároveň viem byť aj nežnou kvetinkou, tak som tieto vlastnosti dala aj do outfitu. Je to opäť pohodový outfit, kde je aj štipka elegancie. Outfit pozostáva z mikiny a kockovaných nohavíc. Obe kúsky sú v sivej farbe, preto som outfit doplnila o niečo tvrdšie, a to čierne "baganče" a naopak, zjemnila a oživila kabátom v lososovej  farbe. Síce na fotkách vyzerá, že je ružový. Náznakom elegancie sú nohavice s kabelkou a rebélie zase "baganče" spolu s mikinou a čiapkou. Je pravda, že mám rada zemité odtiene farieb a málokedy sa oblečiem celá od hlavy po päty do výrazných farieb. Totižto ja sa vtedy necítim dobre aj keď u iných rada vidím farby. Nehnevajte sa, ale toto som ja. V tom sa cítim dobre. Takže, ak chcete šialené farby, tak tie vám rady ukážu iné šikovné kočky. Ale mám aj dni, kedy mám aj ja chuť na farby. Nechodím vždy len (možno pre niekoho) pochmúrne. Ale ak výrazná farba, tak len jedna, maximálne dve. Presne to môžete spozorovať aj pri tomto outfite. 

Fakt tieto nohavice milujem. Vždy som chcela svoj šatník doplniť o zaujímavé nohavice, pretože mám skutočne slušnú výbavu džínsov a žiadalo si to už niečo iné. Lenže mám vždy s týmto typom nohavíc problém. Buď sú mi voľné alebo mi nesedia. U týchto to zachránila guma v páse a všetko je tak, ako má byť! 


Photos by Kriss Torjai Photography


#OOTD: coat - O˙la Voga ・ hoodie - H&M ・ pants - SheIn ・ cap - Vintage ・ bag - F&F ・ boots - Topankovo.sk ・glasses - od Kriss

9 Komentáre

  1. Tohle je pecka :) Moc ti to sluší <3

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelý outfit :) je práve fajn vidieť, že dokážeš skombinovať výraznejšie nohavice do rôznych outfitov :)

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne a som rada, že to oceňuješ ;) ❤.

      Odstrániť
  3. Já naopak oceňuji, že máš stejný kalhoty dvakrát za sebou :) u normálních lidí, kteří nedostávají tuny oblečení od obchodních řetězců to tak je :) a tyto kalhoty jsou fakt krásný, určitě si s nimi vyhraješ i do budoucna :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera! :) Ještě k tomu ta zimní krajina, super. Sluší ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Psala jsem to i na instagramu, ale musím také sem.. Ten outfit je naprosto dokonalý! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa ti tento outfit páči :) ❤.

      Odstrániť