OTÁZKY A ODPOVEDE: Zopár zaujímavosti o Vladies


Premýšľam, čo vám vlastne napíšem k týmto pekným farebným fotkám... Po dlhom premýšľaní mi prišli na myseľ posledné otázky od vás na mňa, ktoré ste mi napísali už dávnejšie v komentároch pod súťažným článkom. Opäť sa tak môžete o mne niečo nové a možno aj zaujímavé dozvedieť. Ak by vás ešte niečo zaujímalo alebo by ste sa ma chceli niečo spýtať, tak kľudne napíšte svoju otázku do komentára, správy alebo na môj email, ktorý nájdete pri "kontakte". Nebudem tento článok zbytočne naťahovať o ďalšie slová (čo ja veľmi dobre viem, haha), keďže podstata, ktorá vás asi bude zaujímať skôr, je nižšie. Dúfam len, že sa vám bude tento článok páčiť a tiež nastala menšia zmena, a to v tom, že k takýmto článkom som zvyčajne dávala fotky iného typu, len nie tie outfitové. Tak teda poďme už na tie vaše otázky a moje odpovede. 


Aký máš názor na botox v mladom veku (20 rokov)? 
Na čo je mladej 20-ročnej slečne botox? Myslím si, že to v tak mladom veku dotyčná určite nepotrebuje a čo sa týka botoxu do pier... Ak to dotyčnej osobe pomôže (napr. so zvýšením sebavedomia) a je to spravené pekne prirodzene, tak som za. Ale v opačnom prípade, nehnevajte sa, ale tie "kačacie pery", ktoré sú momentálne trendy sa mi fakt nepáčia. 

Lyžuješ alebo preferuješ skôr wellness?
Neuveríte mi, ale vo wellness som ešte nebola, nikdy, fakt. Ale myslím, že pri mojom priateľovi, ktorý ho navštevuje pravidelne, sa to zmení. Takže môžem povedať, že zatiaľ preferujem lyžovanie a asi to aj takto ostane, keďže milujem športy a wellness bude len akýmsi doplnkom, respektíve skvelým miestom na regeneráciu a oddych.

Ktorú krajinu by si chcela navštíviť?
Kuba, Portugalsko, Brazília, Maroko, Lotyšsko, Mjanmarsko, Nepál, Taliansko, Toskánsko... je ich viac.

Aká je tvoja obľúbená pizza?
Nie som veľký fanúšik pizze a celkovo fast foodu a mastných jedál, ale ak si sem-tam doprajem, tak je to pizza Niva.

Ak by si sa mala prejsť po Čínskom múre, v ktorých topánkach by si to spravila?
Jednoznačne tenisky (som teniskový typ). Neviem ktoré konkrétne by to boli, ale bola by to pohodlná obuv, čím milované tenisky pre mňa určite sú. 

Zvykneš sa otužovať, aby si predišla chorobám? Ak áno, máš nejaké overené recepty?
Nezvyknem, lepšie povedané nikdy som sa neotužovala, ale možno aj na to príde čas, keďže priateľ začal s otužovaním a možno sa odhodlám aj ja. Ale ja mám už dosť, ak si sem-tam v sprche striedam horúcu vodu so studenou, ale aj to som už dlho nepraktizovala. Chorobám predchádzam pravidelným pohybom a konzumáciou ovocia a zeleniny. Samozrejme, niekedy má aj napriek tomu "položí" chrípka. 

Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie?
Ach, jednoznačne leto. Dokonca som narodená v lete, ale mám rada každé ročne obdobie, pretože každé je niečim zaujímavé. Ale leto a ešte jar, kedy príroda krásne ožíva mám fakt rada.

Bola si už v Španielsku alebo v Grécku? Ak áno, kde presne a ako sa ti tam páčilo?
V Španielsku som zatiaľ nebola, ale v Grécku áno, konkrétne na Kréte a Rodose. Páčilo sa mi aj aj, každý ostrov bol zaujímavý, dokonca Krétu sme autom precestovali takmer celú, len sever mi chýba. Rodos prejdený bohužiaľ nemám, keďže nám plán "požičať si auto" nevyšiel a videli sme málo. Ale aj napriek tomu bolo super a zatiaľ zo všetkého, čo som videla, sa mi najviac páči práve Grécko a ešte Chorvátsko a Praha. Zhodou okolností sa momentálne s priateľom rozhodujeme, či si pôjdeme oddýchnuť do Španielska alebo Grécka :). 

Chodievaš na dovolenku aj v zime alebo zvykneš len v lete?
Zvyknem len v lete, ale rada by som vycestovala aj počas zimy. Minule mi jedna čitateľka napísala na instagrame, že leto trávi doma na Slovensku a cez zimu je niekde, kde je teplo. Skvelé podľa mňa. Možno to uskutočním aj ja (ak sa podarí), keďže som tiež milovník tepla a slnka. 

Vieš si predstaviť, žeby si používala len jednu značku kozmetiky?
Ak by mi vyhovovalo všetko, čo potrebujem a používam od jednej značky, tak prečo nie. Zatiaľ to mixujem, ale to viete z predošlého #beauty článku. 

Ak by si si mala vybrať len jednu farbu, ktorej oblečenie by si mala mať, ktorá by to bola?
Neviem, popravde nemám obľúbenú farbu, ale asi by to bola čierna. Žienky, ktoré sú proti čiernej ma asi mať rady nebudú, ale mne sa táto farba páči.


*p.s.: ak sa vám takéto články páčia, nehanbite sa a pýtajte sa ma na čokoľvek, čo vás zaujíma Ak otázok bude dostatok, môžem vám pripraviť ďalší takýto článok. 


Photos by Natália Madziková 


#OOTD: dress, socks - H&M  •  hoodie - SheIn  •  boots - Topankovo  •  hat - F&F  •  backpack - Terranova  •  glasses - Romwe


2 Komentáre

  1. Fakt pěkné :) já mám do budoucna jistý plán a kdyby to vyšlo měli by jsme i dost peněz často cestovat, nikde v zahraničí jsme s přítelem zatím nebyli

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne <3. Čo sa týka cestovania, budem držať prsty, aby vám to s priateľom vyšlo :).

      Odstrániť