Ako byť sexy a pritom nepôsobiť vulgárne



Vysoké opätky, krátke sukne, šaty na telo, hlboké výstrihy...to sú najčastejšie "zbrane", po ktorých ženy siahajú, ak chcú byť sexy. Niekedy skombinujú všetko naraz a výsledok je potom ani nie tak sexy, ako skôr vulgárny. Podľa mňa vtedy žena pôsobí lacne a ako ľahko dostupná korisť. Nie som žiadna odborníčka na zvádzanie alebo na to ako zapôsobiť na opačné pohlavie, ale dnes by som vám rada vyjadrila svoj pohľad na vec a napísala zopár slov o tom, ako môže podľa mňa žena vyzerať sexy a pritom nepôsobiť ako spomínaná ľahká korisť, lacne či vulgárne. 

Každá žena chce občas vymeniť tenisky za vysoké ihličky, pretože sa pri nich cíti sebavedomejšie a príťažlivejšie. Je to úplne normálne. Vtedy zväčša siahame aj po kúskoch, ktoré vyzdvihnú naše prednosti - dlhé štíhle nohy, plnší dekolt, útly pás... Lenže niekedy žienky na sebe odhalia viac než je prijateľné. A čo je vlastne pre mňa príliš? Tak napríklad, ak si žena vezme krátku sukňu v kombinácií s topom s hlbokým výstrihom. Upriamuje pozornosť nielen na svoje nohy, ale aj na prsia. Pôsobí to nevyvážene, príliš vyzývavo a mätie to okoloidúcich, pretože dotyčná osoba nevie, kde sa má skôr pozrieť, a nehovoriac o tom, že to pôsobí vulgárne.

"Zamerajte sa na jednú časť, ktorú chcete ukázať, zaujať a zabodovať ňou."

Vieme, čo je na nás pekné a čo nie. To, čo nie je pekné schováme a to pekné naopak, ukážeme. Napríklad, mám pekný dekolt, tak si vezmem top s "V-čkovým" výstrihom a k tomu dlhú plisovanú sukňu, "kulotky" alebo džínsy. Naopak, ak chcem ukázať dlhé štíhle nohy, tak si vezmem krátku sukňu alebo šortky, ktoré v nich pekne vyniknú a na vrch si oblečiem tričko alebo zaujímavý top s volánmi alebo vzormi. Sexy pôsobí aj jemne rozopnutá blúzka, hovorím tomu tzv. hravý výstrih, ktorým budete pútať pozornosť nejedného chlapa, pretože bude zvedavý čo schovávate. 

"Nechajte zapojiť jeho fantáziu, nech je zvedavý, neukážte sa mu celá ako na podnose. Buďte tajná, čím dokážete, že vás nemôže mať len tak ktokoľvek."

Tento článok som sa rozhodla napísať aj na základe tohto outfitu, v ktorom sa vám trochu aj ja odhaľujem. Tu môžete vidieť opäť vyváženosť, ktorú sa vám snažím celým článkom naznačiť. Vzala som si priesvitne šaty s vykukajúcou podprsenkou? Fajn, ale aby to nebolo príliš sexy, odhalené a najmä vulgárne, obliekla som si k ním dlhé džínsy a jemne sa zahalila kockovaným sakom, aby vrch nepôsobil ako päsť na oko. Takže ženy, buďme sexy, ale nezabúdajme, že všetkého veľa škodí :). 


Photos by Natália Madziková 


#OUTFIT: sako - Stradivarius  •  čipkované šaty - Vintage  •  nohavice - H&M  •  šľapky - Topankovo  •  kabelka - Gate 


0 Komentáre