Úspech (chcem byť úspešná)


Hádam každý človek na tejto planéte chce byť úspešným. Za úspech považuje každý niečo iné. Niekto chce byť úspešným podnikateľom, lekárom či právnikom, iný zase napríklad úspešným rodičom. Tak ako napísala alebo povedala  Bertha Damon:

"To, čo získavaš za zásluhy sa volá úspech. Ale potešenie z úspechu sa volá šťastie."

Presne to pre mňa predstavuje úspech, ktorý vás vie odmeniť šťastím a radosťou za tvrdo vykonanú prácu. Áno, úspech sa nedá dosiahnuť len tak jednoducho a rýchlo, ako si mnohí predstavujú alebo očakávajú. Sú to hodiny, dni či roky tvrdej práce a okrem investovaného času aj nervov, zúfalstva, radosti, prípadne materiálov či peňazí.

"I don´t believe in luck. I believe in hard work."

K úspechu vedie niekoľko ciest, ktoré sú mnohokrát dôležitejšie než samotný cieľ. Úspech viete získať ešte predtým, než dôjdete do vytúženého cieľa. Po prečítaní týchto pár riadkov sa určite (možno) pýtate, v čom by som chcela dosiahnuť úspech ja. A hádajte 100 krát. Chcem byť úspešnou blogerkou! Čo to pre mňa znamená? 






Na začiatku bolo pre mňa blogovanie len koníčkom, a v podstate ešte stále je. Blogovanie ma neživí a ani si ním neprivyrábam (zatiaľ), no len pri hobby ostať nechcem. Ako žena, ktorá túži po úspechu v tomto smere, chcem mať mnoho pravých sledovateľov a spoluprác, ktoré mi otvoria nové brány a poskytnú ďalšie príležitosti. Trh s módnymi či inými blogmi je plný (aj keď medzera sa stále nájde) a konkurencia vysoká, je potrebné si to uvedomiť. Nie je jednoduché vyčnievať z davu, zaujať široké spektrum ľudí a dosiahnuť, aby štatistiky rástli a firmy po vás bažili. No nikto nepovedal, že to je nemožné. Podľa mňa si treba nájsť spôsob, ktorý bude odlišný od konkurencie. A za tým všetkým stojí (vrátim sa späť) TVRDÁ PRÁCA! Mnohí z vás si ani nevedia predstaviť koľko námahy nás blogerov vyjde, kým "vypustíme" do sveta nový článok. Koľko práce za nim vlastne je. Sú to niekoľkodňové, dokonca týždňové prípravy. Presné kroky vám neidem písať, možno nabudúce (ak by ste mali záujem). Na to, aby bol bloger úspešný, potrebuje sledovanosť. Bohužiaľ, žijeme v dobe, kde čísla zohrávajú veľkú úlohu. Nemám rada, ak niektorí o sebe tvrdia, že radšej nech majú menej, ale pravdivých sledovateľov, ako by mali mať veľa a falošných. Áno, správne publikum sa buduje ťažko (žiada si to veľa času) a tiež nie som zástancom kupovania "sledovateľov", no príde mi to trochu ako sebauspokojovanie. Pokiaľ to bloger chce robiť len ako hobby a nemá úmysly s blogom aj podnikať, tak fajn, ale ak je to naopak, tak bohužiaľ čísla (veľké čísla) sú dôležité, presne pre tie dôvody, ktoré som vám spomínala vyššie (skúseností, príležitosti, zážitky, peniaze). 









Ďalšími aspektmi alebo kľúčmi k úspechu sú: DISCIPLÍNA, VYTRVALOSŤ a TRPEZLIVOSŤ! Nemôžem tvrdiť, že som úspešná blogerka, teda podľa mňa ešte nie som (snáď raz budem). Nedostala som sa ešte tam, kde by som presne chcela, ale niekto ma za úspešnú považovať môže, napríklad už len za to, že som to stále nevzdala a ustavične na sebe pracujem. Snažím sa a verím, že po každej snahe a vynaloženom úsilí príde vytúžená odmena. Avšak, za tých pár rokov som si všimla a odpozorovala presne tieto skutočnosti, o ktorých vám píšem v tomto článku. Nech by ste robili čokoľvek iné, akúkoľvek prácu, stále je to presne o tom istom a vyžaduje si to tvrdú prácu. Pamätajte, nič nedostanete zadarmo a každý začína od nuly. 








Čo som vám chcela týmto článkom vlastne povedať? V prvom rade to, že je potrebné pracovať na svojich snoch/cieľoch a zotrvať pri nich, ak máte istotu (cítite), že ste na správnom mieste. Nevzdávajte sa a neodrádzajte sa neúspechom. Skúšajte nové veci. Nezľaknite sa hneď toho, že nie ste najlepší. Stále môžete na sebe pracovať, zlepšovať sa a to dokonca aj vtedy, ak vás ľudia hejtujú. Nie je to ľahké, ale treba sa voči tomu obrniť a myslieť na svoj cieľ. 

"Keď sa jedny dvere zavrú, iné sa otvoria." - SAMUEL PALMER -




*p.s. na tretej fotke to vyzerá, akoby som sa oliala, no na svedomí to má dážď. Pamätáte sa na to, keď som vám do stories písala, aké premenlivé počasie som mala pri fotení, že mi vodič autobusu zavrel pred nosom dvere a ako som Nat hovorila, že sa mi nepáči, ako sa na fotkách tvárim a vyzerám? Toto je tento outfit. Dokonca mi Nat spravila pamätnú fotku, ako utekám na autobus :D.



Photos by Natália Madziková
Úprava: Vladies 


#OUTFIT: Šaty Zaful | Sukňa Secondhand | Kabelka New Yorker | Náušnice BaťaŠatka New Yorker Tenisky House 








2 Komentáre

  1. Krásny článok Vladi. Máš pravdu, všetko čo robíme by malo viesť k tomu, aby bol človek s tým čo robí spokojný a šťastný. Takzvaná práca bloggera nie je jednoduchá a osobne si myslím, že úspech sa dostaví keď to robí so srdcom a je sám sebou. Najhoršie je keď sa snaží kopírovať iných a prezentuje to čo všetci ostatní. Držím palce nech sa darí i naďalej 😊

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Nemôžem nič iné, ako len s tebou súhlasiť :). Tiež prajem veľa úspechov <3.

      Odstrániť