Móda vs. Štýl


Móda je všade okolo nás. Ovplyvňuje náš životný štýl, to čo si obliekame a aj to, ako vyzerá náš domov. Móda je forma sebavyjadrenia. Dávame ňou najavo náš pohľad na svet, aký život vedieme, aké máme sociálne postavenie a aký je náš štýl.


Štýl je o vás. Mal by byť jedinečný, pretože aj vy ste jedinečný človek. Dávate ním najavo, kým vlastne ste. Štýl nie je o kopírovaní niekoho iného. Som smutná, keď vidím väčšinu žien oblečených pomerne rovnako. Blogujem už takmer päť rokov a neverili by ste koľkokrát počujem hovoriť ženy, že by si aj dali na seba niečo iné, ale neoblečú si to len preto, lebo sa boja to, ako by zareagovali ľudia. Prosím vás, prečo toľko strachu a obmedzovania? Veď neexistuje nič krajšie, ako byť slobodným človekom a robiť to, čo vás baví a na čo máte práve chuť. Nerobte to! Premôžte strach a buďte sami sebou, prosím. Je to váš život a je len na vás, ako ho prežijete, čo si oblečiete, kam sa vyberiete, akú prácu budete robiť a pod. 






Prejdem teraz k trendom. Ja osobne TRENDY veľmi neobľubujem, pretože keď príde "na svet noví trend", šíri sa ako mor. Je ním zaplnený celý instagram, obchody, časopisy a nosí ho každý druhý človek. Samozrejme, aj ja mám zopár kúskov, ktoré sú trendy a nosím ich rada. Ale...! Má to jeden háčik. Úlohou blogera (podľa mňa), ktorý sa venuje móde, je zakomponovať do svojho štýlu aj trendy kúsky, ale nenásilnou a nenútenou formou. Podľa mňa až vtedy to funguje dokonale. Hodiť na seba trendy oblečenie je ľahké, ale zakomponovať ich do svojho štýlu a spraviť z toho zaujímavý outfit je výzva. Presne takto to robia zahraničné a aj niektoré naše slovenské a české blogerky. Vedia rafinovane zakomponovať do svojho štýlu trendy kúsky alebo doplnky. Už keď sme pri blogerkách, chystám pre vás pripraviť článok, v ktorom vám prezradím, aké blogerky sledujem, čítam, vyhľadávam, a ktoré má inšpirujú. Tak nabudúce viac o tejto téme (:.







Nie náhodou som začala písať o móde a štýle. Donútila ma táto krásna suknička, ktorú ušila nesmierne šikovná blogerka Kejmy. Je to kreatívec, ktorý o móde a textile aj študuje a jej "šicí" talent môžete sledovať a podporovať na jej instagrame @kejmy.tatranska.design. Po článku s názvom "Príbeh nášho priateľstva" ste si iste všimli, že toto je naša druhá spolupráca a verte, že nie posledná. Zopár kúskov od nej vám ešte predstavím, máte sa na čo tešiť (:.

















#OUTFIT: Sukňa @kejmy.tatranska.design (theworldbykejmy)Crop Top SecondhandKabelka OrsayOkuliare RomweTenisky Cropp Town








2 Komentáre

  1. Úplne so všetkým súhlasím, môj obľúbený citát je "Dress to impress- prečiarknuté, express" a to je fakt svätá pravda. Móda je čím ďalej, tým viac rýchlejšia a človek by ju nemal doháňať, ale naopak byť napred s nadčasovými kúskami a štýlom, ktorý je trvácnejší než trendy. :) A sukňa aj celý outfit je dokonalý, ale to už vieš♥

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto si napísala krásne a ja zase súhlasím s tebou :) <3.

      Odstrániť