Problémy blogerov


Tento outfit sme vytvorili hneď v teplý a slnečný deň, ktorý k nám zavítal po 2-dňovom chlade. Najprv som mala vymyslené tieto dva outfity, ktoré sa skladajú z kúskov čo mám na sebe:


1. Nohavice s opaskom + bodkovaný top, ktorý ste mohli vidieť TU, tenisky a okuliare ružovej farby, čierny ruksak. 

2. Košeľa, kabelka, opasok a sandále + sukňa, ktorú ste zatiaľ videli len na instagrame TU.


Prvý outfit sa mi páčil viac než ten druhý. Problém bol tom, že biely top z prvého outfitu som vám predstavila na blogu nedávno a pri druhom outfite som zase mala výhrady k tej sukni. Nemala som na ňu "chuť" a nevedela by som ju tým pádom na sebe "predať".






Prípravy pred fotením...
Ak vymyslím nejaké outfity, vždy ich pošlem Kriss, aby mala predstavu čo budeme fotiť a tiež preto, aby sme vedeli k danému outfitu vymyslieť miesto na fotenie. Kriss sa páčili obe, ale ja som sa nevedela rozhodnúť a povedala som jej tieto dôvody, ktoré som vám napísala v predchádzajúcom odstavci. Navrhla mi, či by nebolo lepšie keby som spojila košeľu s nohavicami. Najprv som si povedala nie, myslela som si, že budem vyzerať ako nafúknutý balón, ale aj tak som si vyskúšala túto kombináciu (pre svoje spokojné svedomie). A aha, veď to vyzerá dobre. Skúsim si dať košeľu do nohavíc, opasok zapnem ako vždy "so svojim" uzlíkom, obujem si sandále, veď tie som nemala už dááávnoooo (takmer vždy nosím len tenisky) a vezmem kabelku namiesto ruksaka. Voilá, tento outfit bol na svete a s Kriss sme sa aj rýchlo zhodli na mieste fotenia, keďže sme obe mali približne rovnakú predstavu.






Niekedy aj takto zábavne vyzerá príprava outfitov. Máme dilemu, kombinujeme, skúšame a niekedy sa nevieme rozhodnúť, proste ako by sme to dnes na instagrame označili #bloggersproblems. Možno sa smejete, ale my blogeri často riešime aj takéto detaily, aby výsledok bol čo najlepší a aby sme s ním boli čo najviac spokojní. Verte, že potom budete aj vy, pretože energiu a inšpiráciu z fotiek sa snažíme preniesť na vás. Veď dvihnite ruku, kto z vás číta články a kto len prebehne fotky. Vy, čo čítate tento článok ste určite prvý prípad, ale možno nečítate odo mňa každý jeden článok a určite viete, ako sú fotky dôležité, a ako som to vôbec myslela :).

Tak ako, páči sa vám tento outfit? Vybrali sme správne? 






Perlička na záver...
Počas tohto fotenia ma skoro okradli. Prvýkrát v živote! Teda, možno to na mňa raz už niekto skúšal, no nevedela som o tom a nejakým spôsobom sa mu to nepodarilo...

Fotili sme pred zábavným centrom - Laser centrum, kde sme si s Kriss počas fotenia dali menšiu pauzu a premýšľali sme nad ďalšími pózami. A ja blbá som nechala kabelku položenú pri chodníku, v ktorej som mala rúž, vreckovky a kľúče od auta. Všimla som si, že odniekiaľ vyšla rodina (muž, žena a malý chlapec), ktorá je na tom sociálne očividne veľmi slabo. Nenápadne som ich pozorovala a videla som, ako mama hovorí niečo mužovi a muž chlapcovi. Podľa mňa, "vezmi tú kabelku", pretože po nej hádzali nejedným očkom. Zbystrila som, ale nerozbehla sa po tú kabelku, netuším prečo. Je to presne tak, ako tie scény z filmov. Zrazu sa všetko zastaví a vy len sledujete čo sa stane, alebo ako vo sne, chcete niečo spraviť, ale nemôžete sa postaviť a niečo preto urobiť... Chlapec ju vzal zo zeme a v tom som na neho skríkla: "hej, to je moja kabelka". Hneď ju pustil a mama na neho (zrazu): "čo robíš". Bolo vidieť, že s kradnutím nemá skúsenosti, pretože keby tak veľmi chcel... Začal by utekať, pred nami bola lúka a ja by som v tých opätkoch zrejme nemala šancu. 

...toľko k mojim "zážitkom" k týmto fotkám...






#OUTFIT: košeľa Cropp | nohavice Romwe | opasok Takko | sandále Topankovo | kabelka Orsay | dioptrické okuliare Optika Diamond







2 Komentáre

  1. Super outfit! Na mňa trochu odvážne combo čo sa týka kombinácie, ale je to pecka. Najviac sa mi páčia tie sandálky, tie sú krásne :) ... Ja si tiež počas fotenia často krát nechám kabelku, či tašku dalej a len nervózne pozorujem, či niekto nebezpečný nejde okolo :D

    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne <3.
      Tie sandále milujem aj ja. Jediné opätky, ktoré ľúbim :D.
      Veď to, že počas fotenia všetky tie veci človek nemá kde dať a potom len hádže očkom, či je všetko ok :D.

      Odstrániť