Love nature!


Vonku je tak krásne a ja si ležím v posteli...Je to pre mňa strašný pocit, keď viem, že vonku svieti slnko, je fajne teplo a ja nemôžem nič robiť. Ale na druhej strane, mám dôvod čím skôr to vyležať a vyliečiť sa, aby som opäť mohla robiť, to čo chcem. Totiž to som dosť teplomilný človek a slnko mi vie neskutočne dobiť baterky!

Moja mamka sa stále čuduje, prečo si v izbe otváram okno, aj keď je chladno, prší... Myslí si, že mi je teplo a ja sa za to na ňu hnevám  a vysvetľujem jej, že to nie je preto, že mi je teplo, ale že milujem to, keď počujem, čo sa vonku deje. Bzukot včiel, múch, jemný vánok, ktorý hýbe listami na stromoch...jednoducho mám  vzťah k prírode. Len jedno viem, že na vidieku by som žiť nemohla, pretože až prílišný pokoj nemám rada a naopak ani veľký hluk. Nejaká tá zlatá stredná cesta by sa našla. Už keď ležím v tej posteli a popíjam si čaj, tak aspoň mám čas na písanie nových článkov, vymýšľanie diy, písanie seminárnej práce...Teším sa, keď si konečne ušijem sukňu, ktorú som už plánovala dávnejšie. To bude dôvod na ďalšie diy pre vás. Prajme vám krásny slnečný deň! :)  






Sako, bermudy, kabelka, okuliare: Vintage / Blúzka: New Yorker / Topánky: Efekt Moda / Náušnice, náramok: od Kejmy 

Photo by Beáta
Vladies

5 Komentáre

  1. tie boty sú také krásne <3 pekná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je pěkný outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gorgeous outfit, love the blazer such a classic piece. mywhiteT.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pekný outfit! to sako a náušnice, top! teším sa na diy:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie je podstatne vylezat chorobu! tak oddychuj slniecko pocka :)

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na giveaway o nove telove mlieka tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť