DIY kabelka do ruky!


Milujem túto farbu a vždy som chcela kabelku práve v tejto farbe, ktorá jednoducho patrí k letu. Pri upratovaní v mojej skrini som predsa len našla túto krásnu látku.

Keďže táto látka bola celkom pevná, ale nedostatočne, tak ako som potrebovala, tak ako futro (vnútro kabelky) som použila látku z inej kabelky. Zvyšok postupu je zachytený na fotkách. Je to veľmi jednoduché a do šitia vlastnej kabelky podľa vlastných predstáv sa môže pustiť každá jedna z vás. Aj tak spravíte? :)

Photo by Vladies
Vladies

9 Komentáre

  1. vyzerá super! hlavne tá farba masakrálne žiari! :).
    tiež sa chystám pár si spraviť, babka mi dala kože a koženky, takže mám čo robiť :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee to je super nápad!:) a ta korálová barva je na léto perfektní!♥

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad :) krásna kabelka :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý nápad :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsi šikovná! :) Vypadá to skvěle! :) ♥
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekná si šikovná ;)
    mohol by ťa zaujímať môj blog, väčšinou o DIY www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tá sa mi veľmi páči. Pekná práca! Hlavne tie ozdoby na nej vyzerajú veľmi dobre. Tak si hovorím, že by som už tiež potrebovala nejakú novú kabelku. Nad DIY prístupom som tak nejako uvažovala, ale šitíse venujem len okrajovo, takže sa trochu bojím ako by to vôbec dopadlo. Možno niečo také ale vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám najradšej kabelku cez rameno. Neznášam, keď si musím kabelku držať, aby mi z ramena nespadla. Hlavne na nákupe je to dosť nepraktický. Mám jednu obľúbenú kabelku, ktorú som si objednala z https://www.kabelka.sk/ a tú nosím skoro všade. Nie som ten typ, čo by si kabelky menil ako ponožky :-) .

    OdpovedaťOdstrániť