Človek spätý s prírodou


Ticho, pokoj, slnko, zeleň, čerstvý vzduch...to všetko nám ponúka naša krásna príroda. Nestojí nič a dáva toho tak veľa, preto by sme si ju mali viac vážiť. Ja osobne milujem prírodu, vnímam ju okolo seba a vie ma neskutočne nabiť pozitívnou energiou, začo jej neskutočne vďačím. Milujem prechádzky, turistiku a behanie v prírode alebo len tak si nájsť pohodlné miesto a kochať sa tou nádherou, tým pokojom.

Naša prvá spolupráca s Lukášom dopadla dobre. Začala som prírodou aj preto, lebo sme fotili v prírode u nás na východnom Slovensku, konkrétne na lesnej ceste smerom na Šarišský hrad. Trošku zmeny z mestského prostredia na blogu určite nezaškodí. Počasie nám tiež hralo do karát, a tak som zvolila pohodlný a jednoduchý outfit vhodný aj do mesta a napríklad aj na festivaly. Outfit sa skladá z ľahkých šiat príjemných na dotyk, pohodlných kotníkových čižiem na jarné obdobie, riflovej bundy v prípade chladnejšieho počasia a kabelky, do ktorej sa zmestia všetky potrebné veci. Čerešničkou na torte sú jemné zlaté doplnky, v mojom prípade to sú retiazky, náramky a jemne vlnité vlasy, vďaka ktorým vlasy pôsobia bohatšie. Ich výhodou je aj to, že na druhý deň vlasy nestratia objem, môžete si ich nechať opäť rozpustené alebo si ich zopnúť, aj tak budete vyzerať dobre. Teda aspoň u mňa to takto funguje. 









Photo: Lukáš Molnár

Šaty: Mimi Chica / Bunda: Vintage / Kabelka: Efekt Moda / Čižmy: Jenny Fairy / Retiazky: Vladies (DIY) / Prstene, náramky: Orsay

Vladies

9 Komentáre

  1. strašně krásný outfit!!:))
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej tak táto kombinácia farieb ti naozaj sekne :) hlavne tie šatičky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotografovi tlieskam! Pristane ti to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cesta na Šarišský hrad je nádherná, boli sme v zime a bol to asi najčarovnejší les, v ktorom som kedy bola, no vidím, že teraz tam je tiež krásne. :)) veľmi ti to pristane, je to nádherná kombinácia. :)) odkáž aj fotografovi, že urobil kus skvelej práce. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ejha fakt nádhera, skvelo si to zladila, hodí sa to do prírody dokonale a pôsobí to neskutočne žensky. Tie šaty sú fakt krásne. Ja šaty milujem, len teraz po lete je ich nosenie trochu náročnejšie vzhľadom k počasiu.

    OdpovedaťOdstrániť