Q&A: Čosi o mne II.časť


Po dlhšom čase tu máme opäť článok s vašimi otázkami a mojimi odpoveďami. Prvú časť, ktorá sa týkala témy o blogovaní, ste mohli vidieť TU. Zodpovedala som na všetky vaše otázky naozaj úprimne. Vďaka článku ma môžete opäť o čosi lepšie spoznať. Dočítate sa o mojich záujmoch, čo mám naozaj rada, čomu sa venujem, prečo som sa rozhodla tak, ako som sa rozhodla, a na záver vás čaká moja vtipná historka zo života. Po celý čas vás budú sprevádzať krásne fotky fotené analógovým fotoaparátom, o ktoré sa postaral šikovný fotograf Peter Basala. Tak s chuťou do toho! Dúfam, že sa vám článok spolu s fotkami budú páčiť.


Venuješ sa zimným športom?

Kedysi som lyžovala aktívne, neskôr som sa naučila snowboardovať, ale to ma veľmi nebavilo, tak som sa vrátila späť k lyžovaniu. Dokonca som bola 2-krát v Rakúskych Alpách. Prvýkrát na lyžiach, a druhýkrát na snowboarde. Momentálne som nebola lyžovať asi dve sezóny po sebe. Asi to bude tou zimou, ktorá nie je taká, aká by mala byť a možno (určite) to bude aj lenivosťou. Nerada sa totiž chystám na lyžovačku. To obliekanie a pripravovanie na svah...ach...ale keby ste ma vysadili na svah, tak sa lyžujem až do záverečnej.

Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo? 

Nemám konkrétne najobľúbenejšie jedlo. Vyrastala som na tradičnej slovenskej kuchyni, samozrejme s určitými obmedzeniami kvôli mojej chorobe (cukrovke I.typu). Ale preferujem zdravšiu stravu a zdravšiu variantu prípravy jedál. Keby som si predsa len mala vybrať, tak by to boli bryndzové halušky, baklažán plnený kuracím mäsom a syrom a milujem ananás.


Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha? 

Moji dlhodobí čitatelia už vedia, že nie som veľký fanúšik kníh. Kúpim si sem-tam nejakú knihu, ale tá je aj tak zameraná na oblasť, ktorá ma väčšmi zaujíma, a tou je móda. Tým pádom moja odpoveď na otázku je, nemám obľúbenú knihu. Skôr "ulietavam" na časopisoch.


Aké ročné obdobie máš najradšej? 

Každé ročné obdobie má niečo do seba. Ale niet na horúce letné dni a teplé noci. Jednoznačne leto! Dokonca som narodená v lete. Keby že mám zoradiť ročne obdobia z hľadiská obľúbenosti, tak výsledok by bol následovný - leto, jar, jeseň, zima.


Akú zem by si chcela navštíviť, s kým a prečo? 

Chcela by som vidieť celý svet. Vždy hovorím, že je hriech umrieť a nevidieť celý alebo väčšou časť tohto nádherného sveta. Preto mojim snom je vidieť, čo najviac. Ale keďže mám byť konkrétna, veľmi by som chcela navštíviť Kubu a Brazíliu. Lákajú má tieto krajiny najmä svojou kultúrou, pamiatkami a podnebím. Dokonca mám rada kubánsku hudbu (a aj si ju sem-tam vypočujem) a páčia sa mi latinsko-americké tance, ktoré som kedysi tancovala. Cestovať by som sa určite vybrala s priateľom, so sestrou alebo dobrou kamarátkou. V skratke, musí to byť niekto, na koho sa môžem spoľahnúť a komu budem plne dôverovať.

Prečo si sa vlastne rozhodla študovať manažment? 

Hm...počas štúdia na strednej škole som vlastne nevedela, čo chcem v živote robiť, čo chcem dosiahnuť, nemala som životné ciele. Naopak, dnes mám ako-také ciele, mám vytýčený smer, ktorým chcem ísť. Vyštudovala som strednú školu v odbore vizážistka a kozmetička, čiže ďalej sa dalo pokračovať len praxou. Ale nechcelo sa mi ešte pracovať. S ocom sme prezerali vysoké školy a povedal mi, že mám ísť skúsiť študovať manažment, konkrétne odbor turizmus. Vtedy sa mi to zdalo zaujímavé a tak som si dala prihlášku na Prešovskú univerzitu u nás v Prešove. V druhom ročníku nastal obrat a prišla som na to, akým smerom sa chcem uberať. No, bolo mi ľúto odísť, keďže som mala už len rok do štátnic. Nakoniec som sa rozhodla doštudovať aj posledné dva roky a išla som na magisterské štúdium. Popri škole využívam svoj študentský čas na blogovanie. Myslím si, že popri práci by som ho toľko nemala.


Keby si si mohla vybrať akékoľvek zamestnanie, čo by si chcela robiť? 

Zatiaľ nemám vybraté, čo konkrétne by to malo byť. Jedno však viem, že sa chcem pohybovať v oblasti módy. Potrebujem v živote tvoriť a "nechávať" niekde svoju kreativitu. Či už budem pracovať ako stylistka, módna poradkyňa alebo si založím butik s oblečením alebo ateliér, kde bude tvoriť pekné veci... Momentálne neviem, kde sa "usadím". Nechám sa prekvapiť, čo mi život prinesie.


Tvoja vtipná historka zo života? 

Musím popremýšľať... Mám to! Keďže som na začiatku článku začala s lyžovaním v Rakúskych Alpách, tak vám poviem jednu príhodu... Spokojne si lyžujem, kde naraz v plnej rýchlosti bum-bác. Spadla som. Jednu lyžu som mala pripnutú a tá druhá bola ďaleko odo mňa, asi 5 metrov. Palice boli tiež kade-tade. Pristavil sa ku mne Nemec alebo Rakúšan, nepamätám si už presne, a spýtal sa ma: Sprechen Sie deutsch (hovoríš nemecky)? A ja som mu na to odpovedala: No (nie v angličtine) . A on v tom opäť: English? A ja: Ja (áno v nemčine). Pozrela sa na mňa, či si z neho strieľam, že raz rozprávam po nemecky a raz po anglicky a úplne opačne, než sa ma on pýtal. Ja som celá splašená radšej "ušla".


Foto: Peter Basala








0 Komentáre