Ružové šaty a kryštál


Tešila som sa ako malé dieťa na to, kedy vám vlastne ukážem tieto skvelé fotky. A oh-la-la teraz ich môžete vidieť v plnej paráde!

Bol opäť obyčajne neobyčajný deň a my sme sa v podvečer vybrali s fotografkou Kriss nafotiť tieto zábery. Bol to celkom "napinák", keďže sme sa zariadili tak, aby sme nemali príliš veľa slnka, ale ani príliš málo. Kým sme vyšli na kopec, tak sme si dali menšiu túru, lepšie povedané rozcvičku.  Po celý ten čas sme sa obávali (neviem či aj Kriss, no ja určite), či nás slnko "počká", aby vyšlo všetko tak, ako má. Aj keď som vedela, že v opačnom prípade by boli fotky tiež dobré, v tom sa na Kriss môžem spoľahnúť. Nakoniec sme to stihli ltt a vydarili sa nám pekné a zaujímavé fotky. A prečo vlastne bolo to svetlo až tak dôležité? Pretože Kriss si vymyslela malú zaujímavú špecialitku, a to fotiť s kryštálom. Videla som jej skúšobné fotky a povedala som si wow, to bude super. Je to niečo iné, než na čo ste zvyknuté a práve preto by som chcela takýchto fotiek pridávať na blog častejšie, aby ste si od outfitov trochu oddýchli. Toto fotenie dopadlo presne podľa mojich predstáv. Som rada, že som nakoniec zvolila tieto jednoduché romantické šaty, ktoré krásne zapadli do prostredia. Zvolila som k ním už len rúže z našej záhrady a jemnú retiazku od priateľa, ktorú nosím veľmi rada. Chcela som tento článok viesť iným smerom, prehovoriť vám do duše, ale na druhej starne som chcela ukázať a vyzdvihnúť tento dobrý nápad Kriss, ktorá príde vždy s niečim novým a to si vážim. Posúva to nielen ju, ale aj mňa, pretože vám týmto spôsobom môžem priniesť vždy niečo nové a niečo nové sa aj naučiť. Navyše sa chcem neustále zlepšovať a posúvať vpred a som rada, že mám v tomto smere osobu, vďaka ktorej si to môžem plniť. 

Čo hovoríte na tieto zábery a nápad fotiť s kryštálom? Páčia sa vám alebo by ste niečo vylepšili? 









#OOTD: Dresses - SheIn / Jewelry - Parfois                                    

7 Komentáre

  1. Tak u mňa fotenie s kryštálom nie je žiadna novinka, nakoľko mám sesternicu fotografku, ale musím uznať, že takéto fotky na nete nevidávať často, takže som rada, že si sa dala aj na túto cestu. :) Fotky sú inak nádherné, takže pochvala pre fotografku, aj krásnu modelku :) Mimochodom, nemôžem sa vynadívať na tie tvoje krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno viem, že to nie je novinka. Ja som to opísala s takým elánom, akoby to bola novinka, pretože mám nesmiernu radosť z výsledku :). Ďakujem/e ti veľmi pekne za názor a uznanie, cením si to :).

      Odstrániť
    2. Viem ze to nie je nejaka prevratna novinka vo svete ale pre mna to je novinka objavila som ju od jednej americkej fotografky prednedavnom a je to docela sranda 😊

      Odstrániť
  2. Dakujem za skvelu pochvalu 💕 obe sme do toho dali kus srdca a vzniklo nieco uzasne 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj pozerám že máš nový dizajn, pekné to tu máš :) A šaty sú krásne romantické a veľmi ti seknú :)

    OdpovedaťOdstrániť