SmeŽeny.sk - Ide sa na piknik /2016/


Rozhodla som sa zaviesť novú menovku s názvom "press", kde sa spolu s vami rada podelím o svoje úspechy. 

Za tie tri roky blogovania ich bolo samozrejme niekoľko, ale ten "časopisový" (nazvime ho tak) bol zatiaľ len jeden. Možno si spomeniete na článok "Piknikujeme" z minulého roka, v ktorom som pre vás okrem chutných a zdravých inšpirácií na stôl (deku) pripravila aj 3 #DIY projekty, kde ste si vystačili so základnými pomôckami, ako sú papiere, nožnice, ceruzka a lepidlá. Tento nápad vznikol na základe spolupráce s "Vlastnými rukami" a Henkel. Nebola to však obyčajná spolupráca. Išlo o súťaž na tému "Stolujem na tráve a je mi dobre" a úlohou bolo vytvoriť originálnu dekoráciu na piknik, s ktorou sa stolovanie v tráve stane výnimočným zážitkom. Podmienkou bolo samozrejme použiť minimálne dve lepidlá od spoločnosti Henkel, od ktorých som zároveň dostala produktový balíček v skutočne bohatom zložení. 

Nad ponukou spolupráce a výzvou do súťaže som neváhala ani minútu. Dokonca ma hneď napadlo niekoľko diy a takisto aj miesto fotenia. Obávala som sa len jedného, a to či to vôbec stihnem všetko kúpiť, pripraviť, nafotiť a následne spracovať a samozrejme aj toho, aby nepršalo. Musím povedať, že som na tom pracovala tri dni. V prvý deň som pobehala niekoľko obchodov a zháňala si materiál a potraviny na prípravu chutných dobrôt. V druhý deň som vyrábala a pripravovala tieto 3 diy a zároveň si rýchlo vyrábala čelenku na hlavu (ktorú vidíte na fotkách) a rýchlo išla fotiť, kým som mala dobré svetlo, keďže bolo (to si pamätám dodnes) okolo pol ôsmej. Na tretí a posledný deň, kedy sa dalo do súťaže zapojiť som článok spravovala a publikovala. A mala som zo seba skvelý pocit! Povedala som si, kiežby takýchto spoluprác bolo viac. 

Všetky fotky a videopostupy hodnotila odborná porota, ktorá mala vybrať (tuším) len jedného človeka, ktorého výsledok bude odpromovaný v médiach a na facebooku stránky "Vlastnými rukami". A ktože bol ten šťastlivec??? No predsa Vladies! Vladies vyhrala 1. miesto! Bola to pre mňa nesmierna radosť, ktorá vo mne pretrváva dodnes. Ako vidíte na fotke svoj výstup som mohla neskôr vidieť aj v letnej prílohe SmeŽeny.sk, ktorú som si bohužiaľ nestihla zakúpiť. 


0 Komentáre