18/9/2017 - Biele šaty, koniec leta a nový začiatok


Obdobie šiat a okrem nich na sebe už nič viac bohužiaľ skončilo. Nastáva obdobie vrstvenia, babušenia a maximálneho zahaľovania pokožky. Nechce sa mi veriť, že jar a leto ubehli tak rýchlo a o chvíľu môžeme začať zháňať darčeky na Vianoce. Nie, nechcem s tým začínať aj ja. Myslím si, že obchody preháňajú dostatočne, ale keď sa tak človek zamyslí o 4 mesiace je to fakt tu... 

Okej, ale my sa vráťme späť k letu, veď nás predsa čaká ešte to Babie leto, ktoré sa snáď u nás zdrží trochu dlhšie. Chcela som do konca leta stihnúť ešte mnoho iných letných outfitov, ale žiaľ mi to nevyšlo. Jediné, čo som však chcela určite stihnúť, bolo ukázať vám tieto (pre mňa) nádherné, dlhé, biele, kvetované šaty. Trochu sme mali problém s výberom miesta na fotenie, čo je nakoniec možno aj vidieť, pretože to nedopadlo presne podľa našich predstáv, teda aspoň podľa mojich. Chceli sme využiť skôr prírodne prostredie, niekde pri jazierku, ale nevyšlo to, nevadí, možno na budúci rok. Týmito krásnymi šatami by som chcela uzavrieť nielen leto, ale celkovo túto kapitolu outfitov. Tým nemám na mysli, že prestanem pridávať na blog outfity, to v žiadnom prípade, keďže ide predovšetkým o módny blog. No chcem skúsiť niečo iné. Jednoducho, ak si prezriem svoje outfity, nevravím, že sú zlé, no sú obyčajné, klasické, až na pár výnimiek. Je to preto, lebo som nebola dostatočne sama sebou. Vždy som pozerala na trendy a na iné blogy, a to ma pri mojej tvorbe dosť ovplyvňovalo. Nevravím, že som sa "opičila", ale nebola som to 100% ja a mnohokrát som niečo vyberala pod veľkým tlakom a to nie je dobré. Chcem byť viac sama sebou, chcem dávať do outfitov seba, svoju tvorbu, svoju kreativitu a kašľať na trendy, aj keď s dobou určite pôjdem a (pre mňa) nejaký zaujímavý trendy kúsok do outfitov určite zakomponujem. Tiež chcem, aby môj blog bol viac kreatívny, svieži, mladistvý a hravý lebo niekedy mám pocit, že si zbytočne pridávam roky a neužívam si to, že mám len krásnych 24 rokov. Možno je to len môj názor, ale ja to cítim takto. Sama neviem, čo vyprodukuje moja myseľ, no chcem si dať oveľa viac záležať na outfitoch, výbere oblečenia, ktoré chcem nakupovať najmä v sekáčoch a potom si jednotlivé kúsky prerábať podľa seba, čiže ak všetko pôjde podľa mojich predstáv, tak pribudnú aj nové #DIY projekty. Možno nebudem prispievať tak často, ako by som chcela, aj keď pravidelnosť si chcem zachovať, ale bude tam väčšia prestávka medzi dňami. Povedala som si, že radšej budem dbať na kvalitu, ako na kvantitu. Tak ako som už aj v predošlých článkoch spomínala, s Kriss sa stále snažíme a vymýšľame niečo nové, makáme na nových záberoch, pózach, za čo jej nesmierne ďakujem! Tak ako aj všetkým, ktorí sa podieľali na tvorbe tohto blogu. Vždy si budem vážiť ich čas, ochotu a snahu mi pomôcť! Držte mi prsty, aby mi to vyšlo a aby som vám tak mohla prispievať na blog jedinečným a kvalitným obsahom a predovšetkým našla konečne samu seba, čo sa odzrkadlí aj na mojej tvorbe.


*p.s.: Dnes má Vladies blog 4. výročie aj vďaka vám, preto vám chcem z celého srdca úprimne poďakovať! ĎAKUJEM za vašu podporu, sledovanosť a príjemné komentáre, ktoré má vždy vedia potešiť a zlepšiť mi tak deň! Milí čitatelia, prajem vám úspešný štart do nového týždňa a pekný zvyšok dňa :). 





#OOTD: Dress - SheIn / Sandals - Topankovo / Bag - Camaieu 












3 Komentáre

  1. Blahoželám k výročiu :) Šaty sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k výročí a přeji mnoho úspěchů do dalších let! :) Outfit je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť