Šaty v kombinácií s nohavicami


Neviem ako u vás, ale ja mám vždy pocit, že hneď po lete príde zima. Akoby sme jeseň preskočili alebo nás prišla len na krátku chvíľu pozdraviť, aby nám pripomenula, že aj také ročné obdobie existuje. Nestíham si ju vychutnať plnými dúškami, "vyočiť si oči" pri pohľade na tie krásne farby prírody, nestihnem vystriedať a pofotiť všetky outfity, ktoré by som tak veľmi chcela...

Takto to je každý jeden rok a to ma niekedy trochu "deprimuje". Aj tentokrát mám v zásobe ešte zopár outfitov vhodné skôr na "teplejšie dni", ako napríklad tento. Outfit, ktorý je výnimočný nielen netradičnou kombináciou šiat a nohavíc, ale aj tým, že ma po 3 rokoch opäť fotila mama. Bolo príjemné si zaspomínať, ale zároveň pre mňa dosť ťažké, keďže som zvyknutá na "niečo lepšie" a zrazu mám spraviť krok späť. Nebola som veľmi nadšená. Nie z toho hľadiska, že ma fotila mama, to si od nej veľmi vážim a som rada, že to pre mňa spravila. Som sklamaná zo svojej zrkadlovky, nie je to to, čo by som chcela. Už dávnejšie som si povedala, že je čas si zaobstarať nový a lepší fotoaparát, lenže to neide len tak lusknutím prstov (aspoň u mňa nie). Najmä nie teraz, keď je už čas postaviť sa na vlastné nohy a začať rozumne zaobchádzať s peniazmi. Bohužiaľ, nastal čas odriekania a obmedzovania sa. Nečakajte od týchto fotiek príliš veľa a viem, že profesionáli by pri pohľade na tieto fotky zaplakali. Musela som trochu využiť svoju mamu, nakoľko ma momentálne nemá kto fotiť. Aj keď dúfam, že sa to čoskoro vráti do pôvodných koľají, pretože pre vás chystám zopár zaujímavých veci. Napríklad, mám v hlave zopár #XMAS DIY projektov, s ktorými sa plánujem podeliť. Tvoriť som neprestala len to "nedokumentujem" na blogu, nakoľko tvorím väčšinou večer, kedy je už tma a nevhodné svetlo na fotenie. Ďalej sa teším hlavne na článok, v ktorom vám odpoviem na všetky vaše otázky, ktoré ste mi "položili" pri poslednej #giveaway a doplním ho o zaujímavé fotky. A už keď sme pri súťaži, v spolupráci s #anjelskydiabolske sme pre vás pripravili súťaž o zaujímavý šperk, ktorý vám predstavím v najbližšom článku. Nezabudnite sledovať! Zatiaľ vám prezradím len toľko, že náušnice, ktoré sú súčasťou tohto outfitu a na ktoré ste sa ma na instagrame toľko pýtali sú práve od nich. Páčia sa vám? Ak áno, choďte na koniec tohto článku, kliknite na odkaz a nakupujte super šperky za super ceny. Idú predsa Vianoce, tak prečo nepotešiť svojich blízkych práve šperkom?! :)


*p. s.: nezabudnite mi napísať, čo hovoríte na kombináciu šiat a nohavíc.






Photos by Beáta F. 


#OOTD: dress - Bonprix ・ jacket - Zaful ・ turtleneck - Orsay ・ jeans - Reserved ・ boots - Deichmann (Star Collection) ・ backpack - Terranova ・ cap - Stradivarius ・ earrings AnjelskyDiabolske



S láskou vaša Vladies 

3 Komentáre

  1. vyzleč šaty a budeš dokonalá ;) ale chápem, že každému sa páči niečo iné :)

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych ty šaty k tomu nedala, ale vím, že každý to má jinak. :) Ale i tak ti to sluší, šaty jsou zajímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavá kombinace, ty šaty se mi moc líbí, ale asi bych je nosila samotné, v létě..

    OdpovedaťOdstrániť