#testujem produkty: Telo a vlasy II.


Vyskúšať prírodný deodorant ma lákalo už strašne dlho. Vždy, keď som išla okolo izby mojej sestry, "obdivovala" som prírodný deodorant tiež od Ponio s vôňou tea tree & lemongrass, ktorý jej "sedel" na poličke. 



P R Í R O D N Ý    D E O D O R A N T

Obdivovala som ho tak dlho až som sa ho nakoniec odvážila kúpiť a vyskúšať. A prečo som ho vlastne nevyskúšala už skôr? Pretože som sa obávala toho, či splní moje očakávania a bude si vedieť poradiť s mojim potením. Páčil sa mi nielen papierový obal, ktorý je recyklovateľný a kompostovateľný, ale aj jeho vôňa. Problém bol však v tom, že sa mi v podpazuší začali tvoriť malé pupienky a červené fľaky. Niekedy som mala pocit pálenia až bolesti (bolesť nie v pravom slova zmysle). Dopadlo to až tak, že som ho musela prestať používať. Vtedy mi sestra povedala, že zrejme reagujem na sódu bikarbónu, ktorú tieto deodoranty obsahujú. Nevedela som to, keďže som nemala dostatok informácií. Teraz používam iný (prezradím nabudúce), ktorý túto zložku neobsahuje a som spokojná. 



Milujem telové mlieka! Po každej sprche si do pokožky celého tela vmasírujem telové mlieko a vôbec mi to neprekáža a ani ma to neotravuje. Robím to rada a potom mám veľkú radosť z toho, keď vidím, že pokožka netrpí a nie je suchá, ale je pekne hydratovaná, pevná a pružná. 



H Y D R A T A Č N É    M L I E K O    N A    T E L O

Keďže sa krémujem každý deň, potrebujem aj väčšie balenie. Pri hľadaní som natrafila na toto úžasné telové mlieko, ktoré má prekrásnu vanilkovo-škoricovú vôňu. Okrem toho, že vďaka arganovému, kokosovému a mandľovému oleju vyživuje a hydratuje pokožku, chráni ju aj pred voľnými radikálmi a spomaľuje jej proces starnutia. Obsahuje až 98% prírodných látok, ako aj extrakt z aloe vera, ktorý zmierňuje podráždenie pokožky a tiež bambucké maslo, ktoré chráni pokožku pred nadmernou stratou vlhkosti. Super výhodou je veľké 500 ml balenie a ľahká aplikácia za pomoci pumpičky. Akurát mi vadí to, že tento skvelý produkt je opäť balený v plaste, preto hľadám ďalej, a to aj napriek tomu, že som s týmto mliekom viac než dosť spokojná. 



M L I E K O    N A    R U K Y

Toto regeneračné a posilňujúce mlieko sa ku mne dostalo úplnou náhodou a dokonca mám s ním malinkú (možno vtipnú) príhodu. Mlieko som dostala ako odškodné zato, že mi poslali z istého nemenovaného e-shopu o jeden produkt menej. Vravím si paráda, mám ďalšie telové mlieko od tej istej značky, ale nie s úžasnou vôňou vanilky, ale klinčekov (menej úžasná vôňa). Hneď som si pomyslela, že skutočne divná vôňa na telové mlieko. Kúpeľňa po mne vždy rozvoniavala po klinčekoch a sestra si vždy rada zo mňa uťahovala, že voniam ako klinčeky. Až teraz, pri písaní tohto článku som si uvedomila, že je to mlieko na ruky, haha. Samozrejme, nič sa nestalo ani keď som ho používala ako telové mlieko, odporúčajú ho používať na celé telo. Len som na môj vkus divne páchla. Inak, mlieko má takú istú polohustú konzistenciu ako mlieko vyššie a tiež ide o veľké 500 ml balenie



Ako ste si iste všimli, po mydlách som sa začala obzerať len nedávno. Medzi moje prvé mydlá patrí mydlo čierna ovca s čiernym uhlím, o ktorom ste si mohli prečítať TU. Prečo som sa rozhodla otestovať toto mydielko, sa dozviete ďalej v článku.  



M O R S K É    M Y D L O

Odkedy som sa začala holiť, odvtedy ma začal prenasledovať jeden škaredý problém, a to červené bodky po holení a s ňou aj podráždená pokožka. Skúšala som veľa prípravkov, no márne. Ani jeden mi nepomohol. Keď som bola minulého roku na dovolenke v Grécku, všimla som si, že moje bodky sú zrazu preč. Dodnes si pamätám moju reakciu "sú preč", a ešte teraz mi je z toho vtipne. Nebojte, nebola to moja prvá dovolenka, len až vtedy som postrehla, že sa udiala nejaká zmena. Jasné, poviete si, veď hnedá opálená pokožka spravia svoje, ale nebolo to len tým. More, slaná voda a masáž vĺn! Och, to by som mala žiť niekde, kde je stále teplo. Ale žijem tu na Slovensku a tu more nemáme, ale zato máme možnosť si kúpiť super mydlá s morskou soľou, akým je aj toto. Obsahuje tiež olivový a kokosový olej a kakaové maslo, ktoré pokožku hydratujú a vyživujú. Odporúčam toto perfektné mydlo na holenie a pripomínam, že sa nezľaknite drsných zrniečok soli, aj preto je lepšie mydlo "vymasírovať" v rukách a až tak ho dlaňami naniesť na vlhkú pokožku.



T E L O V É    M L I E K O
pomaranč a mango

Okolo týchto krémov od tejto značky som chodila v dm drogériách veľmi dlho. Ani vám popravde neviem povedať, čo konkrétne ma na nich zaujalo. Toto Happiness telové mlieko s vôňou pomaranča a manga mi nakoniec skončilo v nákupnom košíku, a nebol to prvý krém od tejto značky. Kúpila som si ho najmä pre mangovú vôňu, keďže aj sviečky s touto vôňou milujem a ešte aj s čokoládovou. Lenže okrem vôni ma tento krém po iných stránkach nezaujal. Nepoužívala som ho ako telové mlieko, ale ako krém na ruky. Nevyhovuje mi preto, lebo mám na prvý dojem pocit akoby som si na ruky dávala alkohol a až tak krém, čo mne osobne prekáža. Namiesto toho, aby som mala pocit hydratovaných rúk, mám akurát tak na nich "lepkavý" film. Ani jeden krém ma od tejto značky neoslovil...



C H A N E L 

Ach, Chanel! Niektoré ženy ju milujú a iné zas nenávidia, aspoň ja mám takýto pocit. Ja musím povedať, že tento parfum Chanel Chance Eau Tendre je asi jediný (prosím, nezabite ma), ktorý zo "šaneliek" ľúbim. Dostala som ho od našich a napriek tomu, že neobľubujem veľmi kvetinovo-ovocné vône, tak tento mi sadol. Mám rada sladkasté vône, ktoré sú zároveň jemné a nevtieravé. Nezabúdajme tiež na to, že parfum je len jeden, ale na každom z nás vonia proste inak. 



Vlasy, ach tie vlasy. Kedysi sa mi často lámali končeky vlasov, teraz je to pomenej, ale zato posledných pár rokov má trápia suché vlasy. Vlasy takmer nežehlím, nefénujem, nepoužívam prípravky, ktoré ich zbytočne zaťažujú. ale aj tak. A možno sa blýska na lepšie časy, pretože som našla super vlasovú kozmetiku...



H Y D R A T A Č N Ý    Š A M P Ó N 

Predstavujem vám prvý zo super vlasových produktov na suché, namáhané a poškodené vlasy, a to hydratačný šampón, ktorý pomocou výťažkov z olivových listov a slezu napomáha upokojovať podráždenú pokožku hlavy a chráni ju pred ďalším dráždením. Šampón neobsahuje žiadne parabény, syntetické farbivá, ropné deriváty a oleje, silikóny, antioxidanty a tuky. Táto značka nie je testovaná na zvieratách a musím vyzdvihnúť, že dokonca vraj nakladá zodpovedne s odpadmi, tiež nepoužíva agresívne chemické čističe a recyklovateľné balenia neobsahujú toxíny. Po veľmi dlhom čase hľadania a skúšania je toto šampón, ktorý dokázal skrotiť moje suché vlasy, jednoducho niečo, čo má pozitívny efekt. 



K O N D I C I O N É R

Druhým super prípravkom a doplnkom k spomínanému šampónu na vlasy je kondicionér s jojobou a zeleným čajom, ktorý vlasom dodáva zdravý lesk a je vhodný na každodenné používanie, pretože neobsahuje parabény, konzervanty, umelé parfumy a podobne, tak ako aj pri spomínanom šampóne. Musím povedať, že po tomto kondicionéry sú vlasy skutočne hebké, príjemné na dotyk a úžasne sa po použití vlasy rozčesávajú. Jednoducho je geniálny na moje suché vlasy. Fakt, toto je super kozmetika pre moje vlasy. Aplikácia je tiež praktická a jednoduchá. Ale aj tak chcem vyskúšať tuhý šampón. Viac vám prezradím v najbližšom "bjuty" článku na blogu. 



K O N D I C I O N É R    V    S P R E J I

Posledným skvelým vlasovým doplnkom pre moje suché vlasy je tento kondicionér v spreji s kokosovým nektárom, ktorý chráni vlasy pred stratou vlhkosti, hydratuje ich a tiež dostatočne vyživuje. Výborne sa po ňom rozčesávajú vlasy a krásne vonia. Veľmi jednoduchá aplikácia, vďaka ktorej si viete prípravok rovnomerne naniesť. Používam ho vždy po sprche a nanášam ho len do vlhkých vlasov. Skúšala som ho použiť aj do suchých vlasov, no najlepší efekt je podľa mňa vtedy, ak ho použijete po sprche. Len ním pred použitím nezabudnite dobre pretrepať, aby ste nemali vlasy akoby "polepené". 

. . . 

Koniec! 
Aby na vás nebolo príliš veľa informácií naraz, rozhodla som sa vám tieto "bjuty" články rozdeliť.  Myslím, že teraz ste za to rady. Prvý článok nájdete TU, a mohli ste sa v ňom dočítať o testovaných produktoch určených na starostlivosť o pleť a zuby. Dajte mi vedieť, čo z toho ste skúsili alebo plánujete vyskúšať, prípadne ak máte iné skvelé tipy, tak budem rada, keď sa s nami podelíte :). 











0 Komentáre