Kožuch x Denim


Nemôžem tomu uveriť. To je rýchlosť! Na mysli mám čas. Čas, ktorý je drahý a plynie neskutočne rýchlo. Človek má pocit, že sa nedávno zobudil, spravil si čaj alebo kávu a nenazdá sa a je večer.

Je pravda, že sa venujem mnohým činnostiam a preto to takto vnímam. No, mám aj chvíle, (tých je skutočne málo) kedy nerobím nič. Preležím, preleňoším celý deň s dobrým časopisom v ruke. Jednoducho nespravím nič. Potrebujem takéto dni, pretože len tak viem dobiť baterky. Ale aj vtedy mám pocit, že čas letí neskutočne rýchlo. Áno aj vtedy, keď človek presedí celý deň na gauči. Mňa osobne to veľmi "deprimuje", pretože som človek, ktorý chce za deň stihnúť naozaj veľa vecí. Navyše ma tlačí škola, keďže mám viac nápadov na články, ktoré vám chcem uverejniť a ktoré chcem do Vianoc stihnúť. No musím myslieť aj na školské povinnosti. Najmä teraz, keď sa začínajú zápočtové týždne a som v poslednom piatom ročníku. Ale nie o tom som chcela. Práve preto, že čas plynie tak ako plynie, by sme mali porozmýšľať nad tým, komu a čomu venujeme svoju energiu. Taktiež je dobré si premyslieť, čo chceme stihnúť najbližší deň. Nezabudnite počítať aj s časovou rezervou, v prípade nejakého problému, ktorý by sa mohol vyskytnúť. Spomínala som aj komu máme venovať energiu, ale to už musíte vedieť vy. Sú ľudia, ktorí z vás energiu len sajú a sú ľudia, ktorí vás ňou dobíjajú. No nesmieme zabúdať, že dôležité je vzájomné odovzdanie pozitívnej energie. Inak budete mať pokazenú náladu a nestihnete to, čo ste plánovali. Dobrým pomocníkom je aj týždenný plánovač, kde si rozvrhnete všetky aktivity a povinnosti, ktoré plánujete stihnúť. 

Toto sú moje malé odporúčania a rady, ktoré mi nie vždy samozrejme vyjdu. Sama sa učím využiť svoj čas na maximum a hlavne tak, aby som nebola vyčerpaná. Je to ťažké, nebudem vám klamať, ale dá sa to. A asi začnem zavádzať pravidelné dni (víkendy), kedy vypnem mobil, nezapnem počítač a nebudem robiť nič do školy ani na blog. Samozrejme, niekedy je dobré zahodiť všetko za hlavu a konať spontánne. 


*PS: Presne desať riadkov k tomuto článku som napísala za necelých 20 minút a pritom idem pomerne z vety na vetu. No a povedzte mi, že čas neplynie rýchlo?! 





#OOTD: Košeľa: s.Oliver / Kožuch: Terranova (stará kolekcia) / Sukňa, pančuchy: Vintage / Kabelka: NY / Tenisky: H&M / Náušnice: Jej.sk 





2 Komentáre