#DIY: Sklenený stojan na perá ozdobený korkovými podložkami a špagátom


Ak si pamätáte, na začiatku prázdnin som mala menšiu prestávku v blogovaní, keďže sme prerábali moju izbu. Menila sa podlaha, ktorá bola už stará a opotrebovaná. Keďže k novej podlahe mi nepasoval starý nábytok, kúpila som si bielu samolepiacu tapetu s imitáciou dreva a oblepila ňou celý nábytok. Nebolo toho zas až tak veľa. S novou izbou prichádzajú aj nové dolpnky, aj keď u mňa to nebolo potrebné, keďže som si rok, čo rok postupne zbierala doplnky do izby. Kedysi dávno som vám v #DIY poste (TU) ukázala, ako si okrášliť obyčajný pohár na perá, cezuzky, fixky. Pozerala som na neho a niežeby sa mi nepáčil, no chcela som vymyslieť niečo nové, a tak som mu dala opäť nový šat. Keď bola izba hotová, hneď som sa pustila do jeho prerábky, ale tento článok vám prinášam až dnes. Nápad s korkovou podložkou a špagátom som videla v jednom časopise, no ja som to spravila po svojom a trochu inak. Nemala som doma korkovú podložku v celku, preto som viaceré menšie korkové podložky pod poháre rozdelila na polovicu. Prilepila som ich obojstrannou lepiacou páskou a previazala hrubším špagátom v bielej farbe. Samozrejme ešte pred týmito krokmi som pohár zbavila pôvodnej farby a prestriekala ho dekoračným sprejom v striebornej farbe. Posledným krokom bolo zakryť spoje medzi korkovými podložkami, aj keď to mohlo ostať v pôvodnom stave. Na zakrytie som použila samolepiace ružičky, ktoré mi farbou ladia k zvyšku interiéru. Čo poviete? Necháte sa inšpirovať a pustite sa do niečoho podobného?


Potrebujete: 

* sklenený pohár
* korkové podložky (kockované)
* špagát
* nožnice, pero
* obojstrannú lepiacu pásku
* strieborný dekoračný sprej
* brúsny papier 



Postup: 


Krok 1: Ak sa na sklenenom pohári nachádzajú staré nátery, tie ich odstráňte pomocou brúsneho papiera. 
Krok 2: Sklenený pohár prestriekajte sprejom v striebornej alebo inej farbe.
Krok 3: Korkové podložky rozdeľte na polovicu a odstrihnite jej oblé hrany, pretože potrebujete získať ostré hrany. 
Krok 4: Na jednú časť korkovej podložky nalepte kúsky obojstrannej pásky. 
Krok 5: Korkové kusy prilepte na sklenený pohár. 
Krok 6: Okolo korkových podložiek omotajte motúz a spravte pevný uzlík. Miesta, kde je vidieť spoje, zakryte drobnou dekoráciou.




Photo by Vladies 


0 Komentáre