Pozerám, čítam, počúvam (Filmy, knihy, hudba)


Dnešný článok bude o inom, než na čo ste zvyknutí. Prezradím vám, aké filmy/seriály pozerám (a či vôbec), a ktoré plánujem vidieť. Spomínať budem nielen filmy, ale poviem vám niečo aj o knihách, ktoré čítam a o hudbe, ktorú počúvam. Pri každom z nich nájdete zoznam, čo plánujem vidieť, čítať a tiež zoznam mojich obľúbených skladieb. Pevne verím, že vás tento článok bude zaujímať a tiež sa so mnou podelíte o nejaké vaše skvelé tipy na seriály, knihy alebo dobré songy.

A ešte som takmer zabudla, na konci článku vás čaká VIDEO z tohto fotenia. Je to moje prvé video, čo je možno trochu vidieť, ale snáď sa vám bude páčiť. Prostredníctvom neho môžete vidieť, ako také fotenie približne prebieha. Len "škoda", že nie je vidieť koľko ľudí pri fotení a natáčaní bolo, pretože sme fotili v čase, kedy bolo na Prešovskej Kalvárií ľudí viac než dosť, a tiež vtedy, keď som mala po dlhom čase fakt zlú pleť. Tak šup šup do čítania, ku ktorému si môžete pustiť skladby. Všetko sú to odkazy, takže nemusíte nič googliť. Stačí kliknúť na názov pesničky. 








F  I  L  M  Y  

Nie som ten typ, ktorý hľadá a sleduje novinky vo svete filmu alebo pozerá na to, koľko percentuálneho hodnotenia získal daný film či seriál od divákov alebo znalcov (kritikov), a podľa toho si vyberal. Neviem sa donútiť hľadať, pustiť alebo stiahnuť film. Popravde, ani TV akosi veľmi nepozerám...fakt! Jediné čo si veľmi rada pozriem a vždy sa na to neho v nedeľu večer teším, je Poirot  (nesmejte sa prosím :D). Áno, zbožňujem túto detektívku od britskej spisovateľky Agatha Christie, v ktorej hraje hlavnú úlohu charizmatický herec David Suchet. Viem, že si to môžem pozrieť aj v nedeľu poobede a nemusela by som sa s tým trápiť v nedeľu o pol dvanástej v noci, ale vtedy to má tú správnu atmošku, veď viete. A nemusím nič, len zapnúť TV a už mi to ide :D.

Priznávam, som na to veľmi pohodlná a zároveň čas, ktorý by som strávila pozeraním filmu, obetujem niečomu inému, napr. blogu, prechádzke so psom či cvičeniu. Ale, ak mi niekto navrhne: "poď, pozrieme si film", tak väčšinou nepoviem nie.

Ale, chcela by som začať pozerať nejaký seriál s titulkami, aby som si oprášila angličtinu (už len sa k tomu dokopať). Ak máte nejaké tipy na seriály, filmy alebo stránky, kde ich nájdem, tak sem s nimi. Spravíte mi veľkú radosť :). Ja som si zatiaľ na základe videní zopár častí v TV vyhliadla dva seriály, a to Druhá šanca a Hriešny zoznam. Aj keď ja si rada pozriem niečo zo života, ako napríklad Narcos (tiež je na zozname), ale sem-tam rada ujdem od reality. A zabudla som dodať, že nemám rada horory, sci-fi a thrillery.


ZOZNAM:

  • Počiatok
  • Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný
  • Druhá šanca








K  N  I  H  Y

Nikdy som nebola veľký milovník kníh a dokonca som dosť dlhooo (takmer celé detstvo a pubertu) nič nečítala. Som presný opak svojej mladšej sestry, ktorá je riadny knihomoľ už od detstva. Až pred pár rokmi sa to zmenilo. Ak vás zaujíma, ako som sa dostala ku knihám, celý príbeh nájdete TU. Tak ako som vám vyššie spomínala, že pri filmoch alebo seriáloch si sem-tam rada ujdem od reality, pri knihách to je iné. Nebudem čítať nejaké romány, fantasy a pod.. Nebavia ma. Naopak, vyhľadávam motivačnú literatúru alebo životopisné príbehy, prípadne by som rada skúsila detektívky. Zatiaľ som sa dopracovala len k motivačnej literatúre, ktorá ma nesmierne baví, pomáha mi vo svojom rozvoji a núti ma sa nad danou problematikou zamyslieť. Momentálne som dočítala skvelú knihu Blog za milión, ktorú napísala Natasha Courtenay-Smith. Ak ste bloger/ka a myslíte to s blogom vážne, tak vám odporúčam si ju prečítať. Momentálne sa chystám pustiť do bestselleru "Netrápte sa pre maličkosti...lebo všetko sú maličkosti" od autora Richard Carlson. Som zvedavá, čo to bude zač a či začnem menej riešiť (niekedy) nepodstatné veci :).


ZOZNAM:

  • Eckhart Tolle: Nová Zem (Objavte v sebe zmysel života)
  • Peter Thiel: Od nuly k jednotke
  • Giovanna Battaglia: Biblia štýlu








H  U  D  B  A

Milujem počúvať hudbu pri písaní článkov (ale niekedy potrebujem aj ticho), upratovaní, cvičení, tvorení DIY projektov a v ocovom aute, v ktorom si pomocou USB napojím mobil, nájdem svoj playlist a počúvam čo chcem (vtedy sa šoféruje :)). Som milovník skvelej pop rockovej hudobnej skupiny Imagine Dragons. Dokonca som chcela ísť na ich koncert do Prahy, ale najprv som nemala s kým ísť a potom už neboli lístky. Čo už, snáď nabudúce... Pridávam vám sem od nich aj zopár mojich obľúbených skladieb. A vynechám ich najnovší bombový singel Natural a tiež skladbu Whatever It Takes, ktorú ste počuli niekoľkokrát v rádiu, a ktorá je tiež pecková. Ďalej mojim ušiam vyhovujú Welshly Arms, Major Lazer (tiež by som išla na koncert) a niečo z latina alebo kubánskej hudby. Hej viem, je to riadny kontrast, ale niekedy sú situácie, kedy mám chuť tancovať a myšlienkami sa ocitnúť na Kube, ktorú túžim navštíviť :). Ale popravde si vypočujem skoro všetko, lenže srdcovky sú srdcovky, a tie máte v zozname.


ZOZNAM:

Imagine Dragons 


Welshly Arms 


Kronic 




V  I  D  E  O  ! 

Photos & Video by Kriss Torjai Photography 


#OUTFIT: Top Romwe | Nohavice New Yorker | Okuliare Romwe | Ruksak NY | Tenisky House



0 Komentáre