Extravagancia


Extravagancia. Čo vo vás vyvoláva toto slovo? A čo si vlastne predstavujete pod týmto pojmom alebo čo si s nim spájate?

Slovo extravagancia možno pôsobí tak trochu desivo a lákavo zároveň. Tento pojem nájdeme definovaný, ako niečo mimoriadne, zvláštne, ide o výstredný čin. A teraz sa vás znovu spýtam, bojíte sa toho slova, respektíve bojíte sa byť extravagantnou osobou (aspoň občas) alebo nechcete? Alebo ste to raz skúsili a stačilo vám? 

Iste vám je jasné, čo bolo námetom tohto článku, ale poďme ďalej <3.








Moja odpoveď zase znie: "Prečo nie?", veď žijeme len raz a skúsiť treba všeličo. Mnohí z vás sa do toho možno nepustia len preto, lebo sa boja toho, čo na to povie okolie. Nie je to jednoduché, chápem, klamala by som. Aj ja som vyšla s týmto účesom na ulicu opatrne a pohľadom ľudí som sa veru nevyhla. Všetci na mňa pozerali ako na zjavenie. Prečo? Lebo som bola iná, ako zvyšok ľudí na ulici a priznám sa, bavilo ma to. Mňa totižto baví "hrať sa" a skúšať, a myslím, že tento pokus s účesom nebol prvý a ani posledný. Niečo už mám v hlave, niečo som už aj skúšala, ale viete ako to chodí, ak ide do tuhého, vtedy to ako naschvál nevyjde, a keď skúšam doma niečo len tak pred zrkadlom, tak to vyjde.








Vrátim sa však späť k extravagancii...
Musím sa priznať, ale ja milujem odvážnych ľudí a vždy si poviem, že by som taká chcela byť. Ja som niekde medzi, aj odvážna, ale aj opatrná. Jedno som však za tých 25 rokov pochopila, netreba sa obmedzovať inými, ale robiť to, čo chceme, ako chceme a kedy chceme. Niekedy mám pocit, že ľudia sú nešťastní z toho, lebo nerobia to, čo chcú a naozaj cítia. Bojíme sa prehry, odsudzovania, toho, že na nás bude niekto ukazovať prstom a pritom život je tak krátky a plynie veľmi rýchlo... Bola by som veľmi rada, keby ľudia prestali riešiť iných a začali sa sústrediť na seba, pracovať na sebe, snažiť sa byť lepším človekom a nezávidieť ostatným. 








Čo hovoríte na môj vlasový experiment a outfit? 
Našim sa napríklad účes páčil, akurát oco mi vytkol septum v nose, a popravde už ma tento prestáva baviť, tak snáď sa mi podarí zohnať lepší, taký, aký som chcela.

Mimochodom, zabudla som ešte dodať - reakcia mojej o 3 roky mladšej sestry: 

Ona: To tak chceš ísť von?
Ja: Áno, prečo? 
Ona: Nič len tak.
Ja: Čo, zle? 
Ona: Vyzeráš ako "pankáčka". 
Ja: Pankáčka? A čo zlý outfit? :D 
Ona: Nie, dobré. Je to také iné. 

Som rada, že to neskritizovala, ale naopak pochválila. Viete, ona je riadny kritik a keď mi povie, že je niečo dobre, tak to znamená, že je to super, haha. Mne to naopak príde, že je to priemerné. Jednoducho, ak je niečo super, tak to aj potrebujem počuť, ale zvykla som si <3.  






#OUTFIT: tričko Romwe ▪️ džínsy Reserved ▪️ opasok Takko ▪️ šatka New Yorker ▪️ ruksak Terranova ▪️ bunda Secondhand ▪️ tenisky H&M







0 Komentáre