Sústreďte sa len na seba a buďte spokojným človekom


Vnímate to aj vy alebo len ja? 
Keď sa okolo seba poriadne porozhliadate zrejme zistíte, že väčšina ľudí je nešťastných a povedala by som, že až deprimovaných. Stále sa pre niečo trápia, sú sklamaní, smutní, nespokojní. Len veľmi málo ľudí vidím skutočne šťastných. A viete čím to pravdepodobne bude? Ja asi aj tuším...

Zoberme si napríklad len sociálne siete, kde dennodenne pridá fotky či videá viac ako milión ľudí, ktoré komentujú, zdieľajú a reagujú na ne rôzny ľudia. A musím dodať, že niekedy ostávam v nemom úžase, čo dokáže daná osoba napísať... Ďalej napríklad "kauza" týkajúca sa kupovania sledovateľov, či riešenie spoluprác firiem s blogermi... Ľudia majú radi takéto "štipľavé" témy, samozrejme, právo vyjadriť sa ma každý, len niekedy mám pocit, že ľudia venujú svoj drahý čas a energiu zbytočným veciam. 





A prečo toto všetko vyťahujem? Aký to má súvis s nešťastnými ľuďmi?
Veľký! Čo tak sa vykašľať na životy iných a začať sa zaujímať o ten svoj? Rolujete fotky vypracovaných mužov alebo štíhlych žien a hneď máte "depky", prečo nie ste taký/á aj vy? Niektoré osoby dokonca začnú mať uštipačné a závistlivé poznámky. A čo tak odstrániť zopár zlozvykov, začať sa viac hýbať a zdravšie stravovať? Alebo... je niekto úspešnejší ako vy? Áno, bolí to, keď aj vy venujete danej veci veľa času, energie a možno aj peňazí, ale skúste hneď nepodľahnúť hnevu, osočovaniu, negativite a neprajnosti. Snažte sa zamyslieť nad svojou tvorbou alebo tým, čo robíte, počúvajte svoje okolie a skúste vymyslieť novú cestu k naplneniu svojho cieľa. 

Berte to ako výzvu prísť na niečo lepšie a prínosnejšie. Nie je to jednoduché, nebudem vám klamať, a ešte k tomu ostať nad vecou a byť pozitívny, ale treba sa o to pokúsiť, aby človek nebol tým, čím opisujem v tomto článku. 





Jednoducho, zopakujem to, ale kašlite na ostatných ľudí. Každý máme iný osud, život, iné ciele. SÚSTREĎTE SA LEN A LEN NA SEBA. Uvidíte, že začnete mať radšej nielen samých seba, ale aj ľudí okolo seba. Budete viac prajný, pozitívny, spokojnejší a šťastnejší. Riešite životy iných...životy, ktoré nezmeníte, ale ten svoj môžete. Zamyslite sa nad sebou, nad svojimi kladmi, ale aj zápormi, nad tým, v čom môžete byť úspešný a pracujte na tom. Uvidíte, ako skvele sa budete cítiť a konečne budete vyrovnaným človekom, ktorý si pôjde za svojím a nebude mať potrebu šíriť negativizmus a riešiť okolo seba somariny. 

Vždy sa zamyslím nad tým, že koľko času ľudia denne venujú vypisovaniu a komentovaniu nad nejakou fotkou/článkom. Keby tak radšej dvihli zadok a išli sa prejsť so psíkmi z útulku (u mňa častý príklad, keďže som milovník zvierat) alebo si zacvičiť a spraviť niečo dobré pre svoje telo a svoju myseľ, alebo len tak zájsť za známymi a spýtať sa ich, ako sa majú a či niečo nepotrebujú...





Tieto "triky" som spozorovala sama na sebe. Netvrdím, že to je jednoduché alebo že som takýmto spôsobom komentovala príspevky. Aj ja mám pred sebou ešte mnoho, mnoho, mnoho práce, ale myslím, že v tomto tkvie spokojnosť človeka. Vždy nás niečo nahnevá, vždy sa s niekym budeme porovnávať, súperiť a bojovať za svoje, ale nenechajme sa tým pohltiť až natoľko, že sa opustíme alebo necháme zaplaviť nenávisťou a závisťou...




#OOTD:  mikina F&F  ▪️  nohavice Romwe  ▪️  tenisky H&M  ▪️  okuliare Romwe  ▪️  ruksak, náušnica Darček






0 Komentáre