#DIY: Sandále s leopardím vzorom



Prednedávnom som si triedila šatník a zašla som aj k topánkam. Povedala som si, že si nechám len tie veci a topánky, ktoré skutočne nosím a mám ich rada. Zvyšné veci, ktoré sú tiež pekné, zachovalé, niektoré dokonca nové, som pridala do instastories a spravila pre vás bazárik. Predala sa polovica ponúkaných vecí a to len vďaka vám! Veľmi sa z toho teším! Avšak, upozorňujem, že zvyšná polovica je ešte stále na predaj a čaká len a len na vás! Celý výber nájdete na mojom instagrame v highlightoch s názvom B A Z Á R alebo na facebooku na mojej fanpage.




Vrátim sa však späť k týmto sandálkam, ktoré som mala na sebe len raz. Konkrétne tento typ sandálov milujem, ale v pôvodnej verzii som ich veľmi nevyužívala. Najprv som ich chcela posunúť do bazárika, ale potom mi blikla žiarovka v hlave, a hopsa, tento nápad bol na svete. 

Leopardí vzor je trendom, ktorí sa stále opakuje, preto sa oplatí mať takýto zaujímavý kúsok, ktorý oživí jednoduchý outfit. Samozrejme, len v tom prípade, ak sa vám pozdáva. A ak si potrpíte na trendoch, tak tieto sandále musíte mať dupľom. Ja si zakladám skôr na štýle než na trendových veciach, ktoré sa menia rýchlosťou blesku, ale tieto sandálky zapadajú do môjho štýlu a viem, že ich využijem. Veď práve preto som ich vynovila a pre vás pripravila jednoduchý postup, ktorým si môžete vylepšiť aj vaše sandále, tenisky alebo lodičky. 




▪️ sandále   ▪️ predloha s leopardím vzorom   ▪️ čierna akrylová farba   ▪️ štetec   ▪️ manikúrne nožničky




KROK 1: Na internete si nájdite ľubovoľný obrázok s leopardím vzorom (t.j. naša predloha) a vytlačte ho (stačí vám obyčajná tlačiareň) v rozmere 13x18 cm. Môžete si vybrať aj iný rozmer, záleží na tom, aké veľké škvrny chcete mať. Ďalej, vzor, respektíve leopardie škvrny, opatrne vystrihnite manikúrnimi nožničkami. 

KROK 2: Voilá, dostali ste krásnu šablónu. Na kúsok papiera si kvapnite potrebné množstvo akrylovej farby, šablónu priložte k sandálke a postupne začnite vypĺňať leopardie škvrny. Farbu nanášajte v tenkej vrstve! 

KROK 3: Osobne vám odporúčam začať vypĺňať škvrny zhora nadol a určite začnite najprv opätkom (alebo väčšou časťou topánky), neskôr podrážkou a nakoniec remienkami. Nemusíte ísť úplne podľa šablóny, ale škvrny kľudne vypĺňajte tak, aby sa vám to páčilo a lahodilo vašim očiam. 










photos by Vladies

8 Komentáre

  1. tak najprv ma ani nenapadlo, že by to mohlo byť niečo na štýl DIY...wow ! bomba nápad

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerajú ako z obchodu, však? (haha, žartujem)
      Ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa páčia ♥ ♥ ♥.

      Odstrániť
  2. Toto je úžasný nápad! Na prvý pohľad som nechápala, prečo je v názve článku DIY, keďže vôbec nevyzerajú ako handmade kúsok. Šikovnica <3
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za takú pochvalu, teším sa! ♥ ♥ ♥

      Odstrániť
  3. To je super! Já takové věci moc nenosím, zaprvé mám 178 centimetrů a více opravdu nechci a za druhé jsem spíše sportovní typ. Ale je to skvělý, jedinečný kousek, který se v šatníku neztratí a zaujme. :)
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež teniskový typ, ale občas je fajn "život na vysokej nohe", obzvlášť, ak meriam len 160 cm a všetci okolo mňa sú vyšší :).
      Ďakujem pekne, som rada, že sa ti aj napriek tomu sandále páčia ♥.

      Odstrániť